آخرین اخبار روز استان های ایران

دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد

اداکسو
دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهرامی اظهار کرد: در پی هتک حرمت کوردلان ضد انقلاب در شب شهادت بی­ بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به مجاهد راه خدا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشاندن تندیس این شهید والامقام و صدور دستورات لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذیربط جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل مربوط، به لطف الهی و تلاش‌های شبانه‌روزی دادستان مرکز استان و سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان و نیز همکاری مردم قدرشناس استان، عامل این عمل وقیحانه دستگیر گردید.

وی افزود: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر وافر از زحمات تمامی عزیزان، به مردم شریف استان و کشور که احساسات آنها در پی این حادثه جریحه‌دار گردیده، این اطمینان را می‌دهم که دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت و با دقت تمام، وفق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عامل یا عواملی این گستاخی را به سزای عمل خود خواهد رساند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: یقین داریم راه این شهید عزیز و سایر شهدای گرانقدر با وجود زنان و مردان و جوانان باغیرت این مرز و بوم پُر رهرو خواهد ماند، انشاءالله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا