رپورتاژ

نکات خرید دستگاه SHR اس اچ آر – تکنولوژی قدیم ولی هنوز کاربردی

اداکسو

دستگاه SHR اس اچ آر یکی از روش های جدیدتر از بین بردن موهای زائد است که ترکیبی از روش های لیزر IPL و لیزر دایود می باشد. SHR مخفف Super Hair Removal است. در SHR Elite منبع نور لیزر همانند لامپ زنون در IPL است اما با این تفاوت که مانند لیزر دایود می تواند 10 شلیک در ثانیه انجام دهد. لیزر موهای زائد را می توان به راحتی با دستگاه SHR انجام داد. جالب است بدانید دستگاه SHR Elite با ایجاد حرارت به ریشه مو آسیب می رساند.

آیا میدانید عملکرد دستگاه های SHR چگونه است
طول موج این دستگاه 640-950 نانومتر است و عمدتاً آن را به گرما تبدیل می کند که می تواند خطر سوختگی و ناراحتی را افزایش دهد. علاوه بر این دستگاه SHR اس اچ آر برای انواع پوست کاملا بی خطر بوده و حتی می توان از آن برای پوست های سبز نیز استفاده کرد.

سرعت دستگاه SHR چه میزان است
با توجه به اینکه دستگاه SHR Elite دارای ظرفیت 10 شات در ثانیه است، سرعت کاری بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و یکی از نقاط قوت منحصر به فرد این دستگاه می باشد. به طور معمول یک لیزر تمام بدن توسط اپراتور حدود 90 دقیقه طول می کشد، اما با این دستگاه تنها XMR به میزان قابل توجهی افزایش می دهد به طوری که می توانید موهای زائد را در 30 دقیقه از بین ببرید.
SHV SHR و IPL از قدرت انرژی لیزر در طول موج های مختلف در عملکرد خود استفاده می کنند. اما SHR اس اچ آر اغلب از پالس های انرژی استفاده می کند و کمتر از IPL به پوست آسیب می رساند. در نتیجه بهتر از IPL کار می کند و سالم تر و کارآمدتر است. دستگاه SHR انرژی کمتری مصرف می کند و عوارض روش IPL را به حداقل می رساند.

دستگاه SHR برای انواع پوست حتی پوست های تیره و حساس قابل استفاده است و این باعث برتری آن نسبت به IPL می شود. دستگاه SHR به طور مداوم روی پوست اعمال می شود تا همپوشانی خوبی برای از بین بردن موهای زائد یک ناحیه از بدن داشته باشد. به منظور خرید دستگاه آر اف واژینال با کارشناسان ما در ایران لیزر ارتباط برقرار نمایید.

آیا SHR برای انواع پوست مناسب است؟
بر خلاف لیزر کندال الکس، تکنیک ها و فناوری های موجود در این دستگاه برای انواع پوست حتی پوست های بسیار تیره قابل استفاده است. دستگاه SHR با سیستم نور پالسی با شدت بالا مشابه لیزر کار می کند با این تفاوت که لیزر نیست و در واقع یک لامپ زنون است که از طریق فیلترهای مختلف با طول موج های بین 590 تا 1200 نانومتر به داخل پوست نفوذ می کند. خوشبختانه دستگاه SHR هیچگونه عارضه، درد و سوزش ایجاد نمی کند و برای هر قسمت از بدن مانند بازوها، پاها، پشت، شکم، سینه و حتی صورت قابل استفاده است.

انواع دستگاه لیزر SHR چیست
سرعت دستگاه اس اچ آر SHR نسبت به مدل های قبلی افزایش چشمگیری داشته است و حتی می توان گفت در کمتر از 60 دقیقه می توان کل بدن را لیزر کرد. این افزایش سرعت مطمئنا کمک زیادی به محبوبیت این دستگاه خواهد کرد. دلیل افزایش سرعت دوربین به دلیل افزایش تعداد عکس ها است.

سیستم خنک کننده SHR چگونه است

سیستم خنک کننده این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه های لیزر، آب را از مخزن آب داخل دستگاه به گردش در می آورد و آب سرد به قسمت های فلزی دستگاه پمپاژ می شود. سر هندپیس TEC نام دارد و TEC در تماس با آن پوست را خنک می کند. SHR یک فناوری کامل و بدون لیزر برای حذف دائمی موهای زائد است. این روش از پیشرفته ترین تکنولوژی استفاده می کند. در پایان دوره درمان، نتایج حذف موهای زائد به راحتی و بدون درد قابل مشاهده است. SHR همچنین می تواند برای از بین بردن موهای کوچک استفاده شود و حذف موهای زائد سریعتر و بدون درد خواهد بود. حذف مو با استفاده از اس اچ آر SHR یک فناوری جدید و بدون درد است. در SHR از روش گرمایش تدریجی و پیوسته استفاده می شود. مزیت دیگر این روش این است که اگرچه انرژی مورد نیاز در این روش 50 درصد کمتر از روش های دیگر است، اما می توان سرعت تکرار را تا 10 هرتز افزایش داد.

خرید دستگاه آر اف واژینال در ایران لیزر
فناوری IPL برخلاف SHR نمی تواند از روش حرکت استفاده کند. IPL روشی اثبات شده برای از بین بردن موهای زائد است. مطالعات نشان می دهد که این روش کندتر از SHR است، اما هر چه فرآیند گرمایش طولانی تر باشد، برای از بین بردن دائمی موهای زائد موثرتر است. سطوح IPL بالا اما کوتاه برای رنگ پوست تیره بدون درد نخواهد بود. در فناوری SHR، پوست سر به تدریج گرم می شود (بیش از 90 ثانیه)، نور روی ملانین مورد نظر اثر می گذارد و انرژی کم (XMRدر فناوری IPL پوست تا هفتاد درجه گرم می شود.
دستگاه اس اچ آر برای چه کسانی مناسب است
SHR برای کسانی مناسب است که از درد و ناراحتی روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون، IPL یا لیزر می ترسند. توزیع حرارت در دستگاه SHR به گونه ای است که درمان کاملا راحت، بدون تحریک پوست و بدون درد است. در IPL یک بار شلیک می شود در حالی که هندپیس دستگاه را روی پوست یک ناحیه نگه می دارد و برای شلیک بعدی، هندپیس به ناحیه بعدی منتقل می شود. اما در دستگاه SHR این قسمت کار متفاوت است و هندپیس دائماً در حرکت است. مطالعات نشان می دهد که نتایج SHR ممکن است بهتر از نتایج IPL باشد. فناوری IPL یا لیزر، فولیکول های مو را با پالس های کوتاه و پر انرژی گرم می کند. انرژی فقط از طریق ملانین به فولیکول های مو می رسد. اما گلبول های قرمز و پوست نیز می توانند این انرژی را دریافت کنند. در برخی موارد، این می تواند منجر به تورم روزانه یا حتی سوختگی درجه سوم شود.

حذف موهای زائد با دستگاه SHR بدون درد است
لیزر موهای زائد IPL برای برداشتن فولیکول های مو به حرارت زیادی نیاز دارد. در این روش جدید از بین بردن موهای زائد، فولیکول های مو به تدریج گرم می شوند و موها گرمتر می شوند. برای برخی افراد این گرما مانند ماساژ داغ روی سر است. در هندزفری SHR روی پوست سر حرکت می کند و هنگام درمان موهای زائد احساس راحتی می کند.

عوارض دستگاه SHR
دستگاه SHR هیچ عارضه جدی ندارد و کاملا قابل اعتماد است و تنها واکنش پوستی پس از استفاده قرمزی خفیف پوست است که نشان از تخریب فولیکول ها دارد و پس از چند دقیقه به حالت عادی باز می گردد. انرژی به قطعات کوچک تری تجزیه شده و در تعداد زیادی تکرار به پوست نفوذ می کند که علاوه بر سرعت بالا، کارایی را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

چند جلسه درمانی برای از بین بردن موهای زائد با SHR لازم است؟
معمولاً 4-6 جلسه درمانی با فاصله 4 هفته ای برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از اس اچ آر SHR لازم است. این فاصله 4 هفته ای مهم است زیرا این روش رشد مجدد مو را در اوایل هفته 4 هدف قرار می دهد. فواصل درمان دیرهنگام 6 تا 8 هفته ضروری است. اگر در طول دوره درمان، موها در فاز رشد آناژن باشند، در این دوره موها در مرحله رشد فعال هستند، به راحتی می توان آنها را از بین برد، مثلا موهای زائد را با استفاده از فناوری IPL از بین برد. با این حال، چهار تا هشت جلسه طول می کشد تا اطمینان حاصل شود که شما برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. به منظور کسب اطلاع از قیمت دستگاه اس اچ آر SHR با ما در ایران لیزر ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازمه را در خصوص تکنولوژی دستگاه اس اچ آر SHR به شما ارائه گردد.

آیا حذف موهای بدن با دستگاه SHR دائمی است؟
با توجه به تحقیقات کلینیک می توان گفت که از بین بردن موهای زائد به این روش دائمی است. هورمون ها در بدن همیشه مو تولید می کنند. آنچه که می توان با کمک دستگاه SHR به دست آورد کاهش رشد مو تا 95 درصد است. نتایج اولیه SHR را می توان نگه داشت. فناوری SHR از نور با شدت کم در طول درمان استفاده می کند، در حالی که IPL (نور پالس بالا) از نور با شدت بالا استفاده می کند که در صورت عدم درمان می تواند باعث سوختگی به خصوص روی پوست شود. . . در مورد عملکرد این دو نیز می توان گفت که SHR بین 20 تا 30 شلیک در ثانیه و IPL تنها یک شلیک در ثانیه شلیک می کند. یعنی انرژی ای که IPL بلافاصله در یک ثانیه به پوست تخلیه می کند، دستگاه SHR این انرژی را در 30 قسمت کوچکتر در ثانیه تخلیه می کند. نتیجه این است که احتمال سوختن دستگاه SHR بسیار کمتر از IPL است و از طرف دیگر سرعت حذف موهای زائد SHR بسیار سریعتر از IPL است. بنابراین کاربران روش دستگاه SHR در جلسه دوم نتیجه را مشاهده خواهند کرد. برای خرید دستگاه اس اچ آر SHR با کارشناسان فروش ما در ایران لیزرر تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا