پزشکی

آگهی/عزم ملی برای افزایش صادرات محصولات شوینده: تدبیر هلدینگ بیدسیم و همکاری وزارت خارجه برای جهش صادرات محصولات شوینده

اداکسو

براساس مکاتبات و رایزنی های صورت پذیرفته توسط شرکت مدیریت صنعت شوینده با وزارتخانه ها، سازمانها و دوایر مختلف دولتی و بخش های خصوصی در جهت یافتن راهبردهایی برای فروش محصولات شرکت های تابعه در کشورهای هدف صادراتی و بازارهای خارجی با مساعدت وزارت امورخارجه، این شرکت که به واسطۀ شرکت‌های زیرمجموعه دارای سهم بیش از 13 درصدی از بازار داخل است به کلیه نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور معرفی گردید.

به گزارش بهداشت نیوز، شایان ذکر است شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر مالک شرکت های بزرگ تولیدی همچون پاکسان، گلتاش، ساینا و مروارید هامون است و سبد متنوع و کاملی از محصولات شوینده و بهداشتی (انواع پودرهای شست و شوی البسه، صابون، شامپو، خمیردندان، مایعات ظرفشویی و دستشویی و …) را با برندهایی نظیر سپید، برف، گلنار، سیو، عروس، شبنم، پونه، نسیم، گلی و… به بازارهای داخلی عرضه می‌کند.
باری، در شرایط کنونی که به علت تأمل قیمت مواد اولیه در داخل و جایگزین منطقی‌نشدن نرخ فروش محصولات، فروش داخلی با مشکلات روبه‌رو شده است، حفظ بیش از 2000 نفر نیروی کار فعال در این مجموعه ها که اولویت اصلی هلدینگ می باشد، وابسته به صادرات مستقیم محصولات می باشد که با درک این مهم، مدیریت بیدسیم مصمم به استمرار پیگیری برای جهش صادرات، جهش کاهش واردات، جهش کاهش بهای تمام‌شده و جهش در ارائۀ کیفیت محصولات و خدمات است تولید، ارزش آفرینی و سودآوری برای شرکت های تابعه می باشد.
این شرکت از تمامی مرتبطان، صادرکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تسهیل صادرات به کشورهای همسایه و اعضای پیمان شانگهای دعوت کرده تا با استفاده از این ظرفیت‌ها و ظرفیت نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان به تحول این صنعت کمک کند؛ علاوه بر این نیز، بیدسیم برای مشارکت با طرف‌های خارجی جهت ایجاد واحدهای بسته‌بندی و بازترکیب محصول (Blending) نیز اعلام آمادگی نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا