آخرین اخبار روز استان های ایران

۹۷ درصد ابلاغ های قضایی در مازندران به صورت الکترونیک انجام شد

 ۹۷ درصد ابلاغ های قضایی در مازندران به صورت الکترونیک انجام شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به شاخص های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی ازشاخص های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست وگفت: درششماه گذشته با توجه به گستردگی حوزه های قضایی استان، ۹۷درصد ابلاغ ها دراستان به صورت الکترونیک انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین از *مازندران،حجت الاسلام والمسلمین صادق* اکبری با اشاره به اینکه کاهش هزینه ها و رعایت حریم افراد، کاهش اتلاف وقت و استفاده کمتر از نیروی انسانی از مزایای ابلاغ الکترونیک است، خاطرنشان کرد: با ابلاغ الکترونیک، اصحاب پرونده در سریع ترین زمان می توانند نتیجه دادرسی را روی سامانه و تلفن همراه دریافت نمایند.

وی افزود: درششماه گذشته ازتعداد۲ میلیون و۵۶۷ هزار و ۷۳۸ ابلاغ صادره ۲ میلیون و۴۹۲ هزار و۲۶۰ ابلاغ به صورت الکترونیک ۵۶ هزار و ۹۳۱ ابلاغ نیمه الکترونیک و ۷۸۰ ابلاغ بصورت سنتی بوده همچنین ۱۷هزار و۶۷۷ آگهی بصورت الکترونیک انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه همچنین با اشاره به سامانه نوبت دهی قضایی اظهارداشت: این سامانه جهت اخذ نوبت برای مراجعه به شعب و واحدهای متمرکز اجرای احکام دادگستری در سراسر استان راه اندازی شده است و در شش ماه گذشته تعداد ۳۳۱ هزار و۴۳۴ مورد نوبت دهی دراستان بصورت الکترونیکی صورت گرفت.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا