رپورتاژ

کدام گوشی دست دوم هواوی را در سال 2022 خریداری کنیم ؟

انتخاب یکی از موبایل های دست دوم و قدیمی تر، به شما کمک می کند تا با پرداخت هزینه بسیار پایئن و ارزان تر ، کارایی مناسب و مورد نظر خودتان را نیز از گوشی انتخابی دریافت کنید.

در اصل می توان گفت گوشی های دسته دوم، همچنان نیز کاربردی و مفید هستند، سیستم عامل اندروید و رابط کاربری آن ها نیز به مرور زمان ارتقاء می یابد و می توانید بعد از گذشت چند سال، همچنان نیز از ان ها بهره و استفاده ببرید.

اگر بتوانید یک گوشی دسته دوم سال های اخیر را به شرط سالم بودن قطعات خریداری کنید، مطمئنن در کاهش هزینه های خرید گوشی خود بسیار صرفه جویی کرده اید.

البته که امروزه با گران تر شدن قیمت گوشی های هوشمند، انتخاب یک گوشی دسته دوم و مقرون به صرفه گزینه آن چنان بدی هم به نظر می رسد.

از طرفی ، اگر تا کنون با گوشی های هواوی آشنایی پیدا کرده اید و قبلا از یکی از گوشی های این شرکت استفاده داشته اید، می توانید با خرید یکی از گوشی های جدیدتر سال های اخیر هواوی از امکانات و توانایی های جدیدتری بهره ببرید.

هواوی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار بازار است که گوشی های هوشمند عالی و نسبتا خوش قیمتی دارد.

اما انتخاب یکی از گوشی های دست دوم این شرکت حتی هزینه های خرید گوشی شما را نیز پائین تر خواهد آورد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه برای خرید گوشی های قدیمی هواوی نیز می تواند این باشد که برای بچه ها و کوچکترها انتخابی بسیار مقرون به صرفه است.

ما در ادامه سه تا از گوشی های خوش قیمت و کاربردی هواوی را به شما معرفی می کنیم که برای خرید در سال 2022 عالی اند.

می توانید برای بررسی بیشتر ویدئوهایی از مقایسه و بررسی موبایل ها را تماشا کنید تا به خوبی با عملکرد این گوشی های قابل انتخاب خود آشنا شوید.

  • موبایل هواوی وای 6 پرو

هواوی  وای 6 پرو گوشی تلفن همراه تولید شده توسط هواوی در سال 2019 است.

این گوشی تلفن همراه هواوی  وای 6 پرو (2019) اندازه ای برابر 156.3در 73.5در 8 میلیمتر دارد.

میزان حافظه داخلی این محصول برابر 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم می باشد. این محصول دارای جایگاهی برای قرار دادن دو سیم کارت است.

Y6  پرو (2019) از صفحه نمایشی با اندازه 6.09 اینچ و رزولوشن 720در 1560  پیکسل بهره می برد. وزن این موبایل برابر با 150 گرم است که آن را به انتخای خوش دست تبدیل کرده.

هواوی وای 6 پرو  همچنین دارای یک پردازشگر چهار هسته ای مدیاتک هلیو A22 می باشد و برای بازی های سنگین مناسب نمی باشد.

اما دوربین های 13 مگاپیکسل عقب و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، در نهایت قیمت 120 یورو می تواند آن را به انتخابی عالی و کاربردی تبدیل کند.

  • هواوی اینجوی 9 اس

تلفن همراه هواوی اینجوی 9 اس هواوی 3 سال پیش توسط شرکت هواوی طراحی شده است. سایز کل تلفن همراه هواوی Enjoy 9s برابر 155.2 در 73.4 در8  میلیمتر می باشد که آن را به انتخابی خوش دست تبدیل کرده.

این گوشی اینجوی 9s دارای دوربین با کیفیت 24 مگاپیکسل عقب و همچنین دوربین جلو 8 مگاپیکسلی می باشد که می توان گفت تا حدودی مناسب و عالی است.

از قابلیت های این تلفن همراه می توان به توانایی تولید ویدیوهای کاربردی با فیلمبرداریFull HD  در این دستگاه اشاره کرد.

حافظه داخلی هواوی اینجوی 9 اس برابر 64 یا 128 گیگابایت، 4 گیگابایت رم می باشد و از یک پردازشگر هشت هسته ای کایرین 710 بهره می برد که برای بازی مناسب و کارآمد است.

  • گوشی هوشمند هواوی وای 7

موبایل وای 7 (2019) از ساخته های جدید شرکت هواوی است که دارای قابلیت های بسیاریست.

هواوی یک دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل اصلی و همچنین دوربین سلفی جلو 8 مگاپیکسلی را بر روی این گوشی نصب کرده است. فیلم برداری این محصول کیفیت مناسب Full-HD دارد و شاید این موضوع قابل توجه باشد.

این گوشی جدید هواوی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم و یک پردازنده اسنپدراگون 450 است که می توانید برای بازی نیز از آن استفاده کنید.

اگر نیاز جایگزینی باتری داشته باشید، وای 7 (2019) راحت باز می شود. همچنین باتری لیتیوم یونی این دستگاه ظرفیتی برابر 4000 میلی آمپر ساعت دارد.

وزن بدنه وای 7 (2019) برابر است با 168 گرم. علاقه مندان به موبایل های سبک وزن، از وزن این گوشی موبایل احساس رضایت خواهند داشت.

این محصول برای خرید در رنگ های مختلفی موجود خواهد بود. رنگ های آبی، مشکی، قرمز برای انتخاب در این گوشی موبایل توسط هواوی ارائه شده است.

در آخر باید گفت:

شما نیز می توانید با دیدن فیلم های مقایسه موبایل ها، بررسی گوشی ها با جعبه گشایی گوشی مورد نظر خود ، امکانات و ویژگی های آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

اگر خرید گوشی هوشمند مناسب و خوش قیمتی را مد نظر دارید، در نظر بگیرید که انتخاب گزینه های دسته دوم می تواند عالی و کار راه بیانداز باشد.

گوشی های دست دو هواوی نیز یکی از انتخاب های عالی و برتر هستند که می توانند برای مدت ها به شما خدمات ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا