آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

چند میلیون نفر برای انتخابات فردا واجد شرایط هستند؟

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد تقی شاهچراغی امشب در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج کشور هستند.

بنابر روایت ایسنا، وی ادامه داد: انتخابات از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ تیر آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت و وزیر کشور این اختیار را دارد که در صورت نیاز، زمان رای گیری را تمدید کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: برای رای دادن، به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی نیاز است. در این دوره از انتخابات، درج مهر بر شناسنامه حذف شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های احراز هویت ارتقا یافته اند تا به شفافیت و سلامت بیشتر انتخابات کمک شود، گفت: در پایان زمان رای گیری و پس از شمارش آرا، با حضور مجریان، ناظران و نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی، صورت جلسه تهیه و در سامانه احراز بارگذاری و سپس در بخشداری ها و فرمانداری ها تجمیع و به وزارت کشور اعلام می شود و بعد از تایید شورای نگهبان، وزارت کشور آمار رسمی را اعلام خواهد کرد.

۲۷۲۱۹

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا