آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پیام قدردانی معنادار رئیس ستاد جلیلی خطاب به نامزدهای اصولگرا از جمله قالیباف

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگر چه تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بر سر انصراف جلیلی و قالیباف از انتخابات، کشمکش‌های تندی میان اطرافیان آنان درگرفته بود، محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی متنی، در قالب قدردانی از سه نامزد دیگر اصولگرایان، و نه به صورت مستقل، از قالیباف هم تشکر کرده است.

محسن منصوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صمیمانه، متواضعانه و خاضعانه از زخمات برادران عزیزم دکتر قالیباف، دکتر زاکانی، دکتر قاضی زاده و همه ی ستادها و هوادارانشان که در این انتخابات برای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی، تلاش مجاهدانه کردند، قدردانی می نمایم. فصل پیش رو، موسم همدلی است. «تا دولت کریمه، یک یا حسین دیگر»

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، پس از برگزاری انتخابات و بالا گرفتن احتمال رفتن جلیلی و پزشکیان به مرحله دوم، هواداران جلیلی و قالیباف در شبکه های اجتماعی به تندی علیه ستادهای یکدیگر موضعگیری کرده و طرف مقابل را متهم به خودخواهی می کنند.

پیام قدردانی معنادار رئیس ستاد جلیلی خطاب به نامزدهای اصولگرا از جمله قالیباف

29215

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا