پزشکی

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت مادر سه شهید والامقام دفاع مقدس

اداکسو

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حاجیه خانم «گوهر کاروانی» مادر شهیدان والامقام «حمید، مجید و محمدرضا صالح نژاد» را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
درگذشت حاجیه خانم «گوهر کاروانی» مادر شهیدان والامقام «صالح نژاد» که پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست را تسلیت عرض می‌کنم.
این مادر صبور و پرهیزگار، سه فرزند برومندش «معلم شهید عبدالمجید صالح نژاد، جاویدالأثر شهید محمدرضا(بهروز) صالح نژاد و فرمانده شهید گردان حمزه عبدالحمید صالح نژاد» را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و با صبر و شکیبایی فراغ عزیزانش را مانند اسوه خود حضرت زینب(س) بردبارانه تاب آورد و برگی درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.
مصیبت وارده را به بیت معظم شهیدان صالح‌نژاد، مردم عزیز و شهیدپرور شهر دزفول و استان خوزستان و علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را برای آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا