آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پزشکیان: نباید با خشونت در مسئله حجاب کاری کرد /زاکانی: حریم خصوصی خط قرمز برای دخالت است

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سومین مناظره انتخاباتی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری پایان یافت و نامزدها سخنان خود را در جمع خبرنگاران ایراد کردند.

در این میان، سعید جلیلی گفت: امیدوارم مجموعه این صحبت‌ها که در یک جمع دوستانه و برادرانه مطرح می‌شود به مردم کمک کند انتخاب خود را دقیق‌تر و درست‌تر انجام دهند.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هدف است که همه در این امر ملی سرنوشت کشور را در چهار سال آینده مشخص می‌کند

جلیلی ادامه داد: جای صحبت خیلی بیشتر از مناظرات است، در سوال و جوابها در بحث مناظرات در چهار دقیقه خیلی مطالب را نمی‌شود گفت.

پزشکیان: نباید با خشونت در مسئله حجاب کاری کرد

مسعود پزشکیان نیز گفت: زنان و دختران ما همراهان مردان در زندگی هستند. نباید ما برای آنها مانعی در جهت رشد و ارتقای آنها قائل باشیم باید این را باور انجام دهیم.

وی افزود: نوع برخوردی که در رابطه با حجاب انجام می‌گیرد نباید خشن، با زور و اجبار کاری کنیم که آنگونه که ما می‌خواهیم لباس بپوشند.

پزشکیان در ادامه گفت: با اجبار نمی‌توان نوه و بچه‌ خودش را وادار به کاری کرد.

او گفت: دولت سیاست‌گذار و ناظر است و اجرا را باید صاحبان فرآیند و کارشناس هستند به آنها واگذار کرد.

زاکانی: امیدوارم مردم ایران امروز و آینده الگوی برای جهانیان باشند

همچنین علیرضا زاکانی نیز در جمع خبرنگاران گفت: امید دارم که انشاءالله مردم عزیزمان که تا این موقع می‌نشینند و مباحث ما را پیگیری می‌کنند امروز و آینده الگوی برای جهانیان باشند

او افزود: پیرامون زنان، خانواده و دختران مباحثی در مناظره امشب مطرح شد و بنده سعی کردم ناظر به حریم خصوصی و عمومی دسته‌بندی منطقی را بیان کنم.

وی گفت: حریم خصوصی خط قرمز برای دخالت است. حریم عمومی حاکمیت قانون در نهایت احترام متقابل و کلید مواجه افراد با هم است.

۲۷۲۱۸

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا