آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پزشکیان: مشکل اصلی کشور اختلافات درونی است /جلیلی: مردم تعیین کننده سرنوشت کشور هستند / قاضی‌زاده: آمدم که اجازه ندهم به عقب برگردیم

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از پایان پنجمین مناظره انتخاباتی صداوسیما، در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات امروز یک افتخار بزرگ است و این یادگار حضرت امام است که ما جمهوری اسلامی داریم.

بنابر روایت تسنیم، اهم اظهارات وی را در ادامه می‌خوانید؛

*امروز مردم هستند که تعیین می‌کنند در چهار سال آینده چه مسیری طی می‌شود.

*همه نگاه‌ها به روز جمعه است که تعیین‌کنندگی مردم را نشان می‌دهد.

*از همه مردم عزیز می‌خواهم در این انتخابات بزرگ و مسیر سرنوشت‌سازی که می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت و جهش سوق دهد شرکت کنند.

پزشکیان: مشکل اصلی کشور اختلافات درونی است

همچنین آنگونه که تسنیم روایت می‌کند، مسعود پزشکیان، نیز در جمع خبرنگاران گفت: بحثی که امروز داشتیم در مشکلات اقتصادی، همه نامزدها بحث ارز و حیف و میلی که در سوخت شکل می‌گیرد را مطرح کردند و این یعنی مشکل معلوم است و راه هم معلوم است ولی گیر جای دیگر است.

وی ادامه داد: این اختلافاتی که بین سیاستمداران و دعواهایی که شکل می‌گیرد مشکل اصلی کشور است و اگر ما این دعواها و مسائل را در داخل حل کنیم سایر مشکلات برطرف می‌شود. همچنین برای رشد و توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی داریم.باید تحریم‌ها را حل کنیم. با دور زدن تحریم‌ها هزینه را افزایش می‌دهیم. پول و جنس را ارزان می‌فروشیم و وقتی وارد می‌کنیم گران می‌خریم.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: دعوایی که می‌کنیم دعوای قدرت است نه خدمت. تا بتوانیم این گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد حل کنیم.

قاضی‌زاده: آمدم که اجازه ندهم به عقب برگردیم

بنابرآنچه تسنیم روایت می‌کند، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از پایان آخرین مناظره گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سایر حوزه‌ها یک دولت کوچک را اداره کردم. من آمدم که راه دولت شهید رئیسی که در مسیر درست جان گرفت ادامه دهم و اجازه ندهم به عقب برگردیم. با معلوم شدن نتیجه تائید صلاحیت‌ها معلوم شد بنده تنها عضو دولت شهید رئیسی هستم.

۲۷۲۱۹

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا