آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

پخش زنده فینال کوپا بین فلامینگو واتلتیکو پارانائنزه 7 آبان 1401

اداکسو

پخش زنده فلامینگو و اتلتیکو پارانائنزه 7 آبان 1401 را می توانید در پایگاه خبری افکارنیوز مشاهده کنید. دو تیم فلامینگو و اتلتیکو پارانائنزه امشب در فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی موسوم به لیبرتادورس به مصاف هم می‌روند.

برای مشاهده پخش زنده فینال کوپا بین فلامینگو واتلتیکو پارانائنزه کلیک کنید

فلامینگو این روزها با 61 امتیاز در رده سوم جدول سری آ برزیل و پارانائنزه با 51 امتیاز در رده ششم جدول است. فلامنیگو در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی کسب کرده و اتلتیکو پارانائنزه 3 شکست، 1 برد و 1 تساوی ثبت کرده است.

پخش زنده فینال کوپا بین فلامینگو واتلتیکو پارانائنزه 7 آبان 1401

فلامینگو که مشخصا فصل بهتری دارد، در طول رقابت‌های لیبرتادورس ابتدا در گروه خود با 16 امتیاز و بدون شکست اول شد و اتلتیکو پارانائنزه نیز با 10 امتیاز و دو باخت در گروهش دوم شد.

در پلی آف، پارانائنزه به ترتیب لیبرتاد، استودیانتس و پالمیراس قهرمان فصل قبل را از پیش برداشت و به فینال رسید، فلامینگو نیز تولیما، کوینتیانس و ولیس ساراسفیلد گذشت و به فینال رسید.

در 5 تقابل آخر دو تیم با هم، 2 بار فلامینگو پیروز شده، 1 بار اتلیتیکو و 2 بازی هم به تساوی انجامیده است. در مجموع تقابل‌های سالیان اخیر نیز فلامینگو با 16 برد در برابر 14 برد اتلتیکو دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی فلامنیگو و اتلتیکو پارانائنزه 7 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا