آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

پایان ماجراجویی زنان ایران

پایان ماجراجویی زنان ایران

تیم ملی فوتبال زنان در آخرین بازی مرحله گروهی مغلوب تیم چین تایپه شد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز چهارشنبه _ششم بهمن‌ماه_ در هفته سوم گروه A جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در هند از ساعت ۱۷:۳۰ رو در روی چین تایپه قرار گرفته است که این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود چین تایپه به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: روی ارسال توپ از نقطه کرنر توسط یاسمن فرمانی، ملیکا متولی با ضربه سر توپ را روانه دروازه چین‌تایپه کرد که واکنش به موقع دروازه حریف مانع از ثبت گل برای ایران شد.

دقیقه ۲۱: چن ین پینگ مهاجم چین‌تایپه با حرکتی انفرادی از میان ۵ مدافع ایران خود را در موقعیت تک به تک با زهره کودایی قرار داد که با واکنش به موقع این دروازه‌بان مانع از فروپاشی دوباره دروازه ایران شد.

دقیقه ۳۴: سانتر خطرناک روی دروازه ایران از سمت چپ می‌رفت زمینه‌ساز گل سوم چین‌تایپه شود که خروج به موقع زهره کودایی مانع از این اتفاق شد.

دقیقه ۳۵: فرصت عالی گلزنی برای ایران روی فرار هاجر دباغی که شوت مهاجم ایران با واکنش خوب از دروازه‌بان چین‌تایپه همراه شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۳۶: پاس رو به عقب بهناز طاهرخانی در میانه راه به مهاجم چین‌تایپه رسید که خروج به موقع زهره کودایی مانع از فروپاشی دروازه ایران برای سومین‌بار شد.

دقیقه ۵۹: روی تعلل خط دفاعی ایران، توپ به هافبک تازه‌وارد چین‌تایپه رسید و شوت خطرناک تانگ چی با فاصله کم از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: روی ارسال از سمت چپ مجدداً فرصت گلزنی خوبی نصیب تیم فوتبال زنان چین تایپه شد که ضربه سر تانگ چی با اختلاف کم از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

پایان ماجراجویی زنان ایران

در حاشیه:

* برخلاف دو مسابقه قبلی مقابل هند و چین، امروز زنان فوتبال ایران با پیراهن‌های قرمز رنگ مقابل چین‌تایپه قرار گرفته‌اند.
* ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه چهار بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران به همراه فاطمه علیپور مدیر تیم به دلیل ابتلا به کرونا امروز در فهرست حضور ندارند و در هتل قرنطینه هستند.
* مریم ایراندوست نسبت به مسابقه قبلی با چین، ۳ تغییر در ترکیب اصلی ایجاد کرده و به فاطمه امینه برازجانی، یاسمن فرمانی و زهرا معصومی از ابتدا میدان داده است.
* چین‌تایپه با هدایت کازوئو با سیستمی تهاجمی به میدان آمده و سرمربی این تیم با جانشینی پان یِن شین مهاجم این تیم به جای لی شو چین، تیمش را با سیستم ۴-۲-۴ مقابل ایران چینش کرده است.

* دقیقه ۲۸ روی ارسال توپ از نقطه کرنر، صحنه‌ای مشکوک به خطای هند پنالتی درون محوطه جریمه هند تایپه رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

* ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال ایران برای دومین مسابقه پیاپی مرتکب خطای پنالتی شد.
* متولی بعد از انجام خطای پنالتی دچار مصدومیت شد و در اعتراض به داور مسابقه معتقد بود که خارج از محوطه جریمه خطا انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

  • اتفاق عجیب برای سامانه بلیت فروشی بازی تیم ملی/عکس

  • تصاویر باورنکردنی از ستاره سابق بارسا در لباس رئال مادرید/عکس

  • رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم ملی/عکس

    ۲۵۱ ۲۵۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا