آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

پایان زمان رأی گیری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در آمریکا

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایرانیان مقیم آمریکا در ۲۲ ایالت و ۴۲ حوزه رای گیری در ایالات متحده آمریکا از شرق تا غرب این کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران مشارکت کردند.

بنابر روایت ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری ایران علاوه در ایالت ها و شهرهای ایالات متحده آمریکا از جمله نیویورک، واشنگتن، مریلند، آریزونا، کالیفرنیا، ماساچوست، فلوریدا، جورجیا، ایلینویز، میشیگان، مینه سوتا، میسوری، اوهایو، کارولینای شمالی، اوهایو، پنسیلوانیا، اوکلاهاما، اورگان، تگزاس، ویرجینیا، ویسکانسین و نبراسکا برگزار شد.

در ایالت نیویورک، دو شعبه اخذ رای در لانگ آیلند و نیوجرسی برای اخذ رای دایر بود و همچنین یک صندوق سیار انتخابات در منهتن نیویورک در نظر گرفته شده بود. ایرانیان مقیم آمریکا در واشنگتن دی سی برای شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در دفتر حفاظت منافع ایران در این شهر حضور یافتند.

از آنجا که دولت کانادا از برگزاری انتخابات ایران در این کشور ممانعت به عمل آورده است، تعدادی از ایرانیان از ونکور و تورنتوی کانادا از راههای مختلف از جمله اتوبوس برای رای دادن به شهرهای مرزی آمریکا مراجعه کرده اند و رای گیری در بوفالو و سیاتل، دو شهر مرزی کانادا و آمریکا انجام شد.

27219

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا