آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

وعده مسعود پزشکیان به کشاورزان /کسانی که می‌گویند ما خودمان کارشناسیم، مردم را فریب می‌دهند/نظام رتبه‌بندی معلمان درست اجرا نشد

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری، بود.

وی در ابتدای این گفتگو درگذشت کارگران معدن شازند را تسلیت گفت و برای مفقودان این حادثه سلامتی آرزو کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم حق و حقوق کارگران پایمال نشود.

مسعود پزشکیان در این گفتگو با سوالاتی که مردم مطرح کرده اند پاسخ داد که در ادامه می خوانید؛

*{در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات کشاورزان}: کشاورزان گروه زحمت‌کشی هستند و وزارت جهاد کشاورزی اگر اطلاعات کشت را داشته باشند و بازار را بشناسند می‌توانند به این عزیزان برای فروش بهتر کمک کنند. من خودم زمینی در آذربایجان غربی داریم و نوجوانی هم کشاورزی می‌کردم. هرکس باید ببیند برای تولید چه بازاری وجود دارد، بسیاری کشاورزان هزینه کاشت، داشت و برداشت را ندارند پس باید کاری کنیم کشاورزان حاصل دسترنج خود را داشته باشند. این چهارچوب باید نوشته و تدوین شود و بی‌شک با کارشناسان این کار را انجام می‌دهیم. تضمین می کنم که اگر به ریاست جمهوری رسیدم مشکلات را حل کنیم.

*{درباره مشکلات نظام آموزشی و تفاوت میان مدارس}: کیفیت آموزش در مناطق دور افتاده نباید با مراکز شهرها متفاوت باشد، باید این روند را از بین برد، نباید استاندارد مدارس‌دولتی تفاوت کند و وظیفه دولت است که این شرایط را اصلاح کند. نشست‌هایی هم با وزرای پیشین داشتیم تا آنچه خواست معلمان است توجه شود.

*درباره معلمان هم پول هزینه کردیم و هم رضایت آنها را نتوانستیم به دست بیاوری، نظام رتبه‌بندی معلمان هم درست اجرا نشده است و آنچه نوشته شده سبب نارضایتی شده است و پول هم برای آن خرج شده است. حاکمیت هر اقدامی انجام می‌دهد باید با مشارکت آن افراد ذی‌نفع باشد.هر اقدامی که میخواهیم انجام دهیم باید به گونه ای باشد که محل اثابت تصمیم مشورت گرفته شود.

*شعار سال مشارکت مردمی است، ولی یک دستورعمل است تا با هرکس کار می‌کنیم همفکری و مشورت کنیم.

*من در رشته خودم کارشناس هستم، ولی اگر بخواهم عمل کنم، پزشک بیهوشی اینکار را انجام می‌دهد. برای حل یک مشکل روش‌های مشخص علمی وجود دارد، در مسائل اقتصادی هم باید دید کارشناسان برجسته چه نظری دارند. برخی کارشناس نیستند و اسم کارشناس را رویشان می‌گذاریم. من می‌دانم باید چه کارشناسانی را قبول کنم، چون خودم استاد دانشگاهم و نظرات را می‌شناسم.

*دنیا درباره کارهای کارشناسی بسیار ریز شده است، کسانی که می‌گویند ما خودمان کارشناسیم، مردم را فریب می‌دهند.

ااین خبر درحال تکمیل است….

2727

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا