آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

واکنش معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی درحاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: امروز به اینجا آمده بودم که دختران‌مان را ببینم و از آنها تشکر کنم. همچنین مراسمی هم تشکیل دادند و از آن استفاده کردیم. از اینکه امکانات به صورت مساوی تقسیم می‌شود و تبعیضی بین مردان و بانوان وجود ندارد، خیلی خوشحال شدم.

وی افزود: از اینکه دختران ایران برای اولین بار به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند، خیلی خوشحالم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها قطعاً می‌توانند به جام جهانی صعود کنند و نشان بدهند که می‌توان با حفظ ارزش‌ها و معیارها در صحنه‌های مختلف اجتماع حاضر باشند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: جلسات در حال برگزاری است و امیدواریم نتیجه‌اش زودتر اعلام شود.

خزعلی در پاسخ به این سوال که «یعنی در بهمن ماه شاهد حضور بانوان در ورزشگاه خواهیم بود؟» عنوان کرد: این مربوط به تصمیم‌گیری کلان دولت است. امیدواریم این کار انجام شود.

وی درباره اولتیماتوم فیفا درخصوص حضور بانوان تصریح کرد: کسی نگفته که نیستند. اجازه بدهید تصمیمی که گرفته می‌شود، اعلام خواهد شد.

خزعلی در پایان درباره امکانات مورد نیاز بانوان ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: امکانات خوبی در اختیارشان قرار گرفته و حتی برای اولین بار با هوای اختصاصی اعزام شدند که هم مانع از خستگی شد و هم باعث شد حفاظت مناسب ایجاد شود که کمتر در کشورهای اطراف و منطقه چنین چیزی را شاهد هستیم.

عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال بانوان در مسیر پُر تلاطم موفق عمل کرد/ تیم ملی سریعترین و ارزان ترین صعود را داشته است

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا