آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

هشدار مدیریت بحران استان تهران؛ آبگرفتگی و وزش باد شدید در پایتخت

ورود سامانه جدید به پایتخت، تهران را تحت تاثیر قرار داده این سامانه با وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس دما همراه بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران عصر دیروز از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داده و با ورود این سامانه، لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش بینی کرده بود.
به گفته حامد یزدی مهر، با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از بعدازظهر دوشنبه نهم آبان ماه(امروز) آغاز و تا روز سه شنبه دهم آبان ماه پایان خواهد یافت.

آغاز طوفان و کاهش دما در تهران/ مردم همچنان آماده باشند/ توقف در کنار رودخانه ها ممنوع

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران همچنین با اشاره به نوع مخاطره سامانه مذکور به شهروندان توصیه کرده‌بود از تردد در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

در هشدار زرد رنگ مدیریت بحران استان تهران، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک برای مناطق جنوبی و غربی استان تهران پیش بینی و از مردم خواسته شده نسبت به هشدارهای صادر شده توجه ویژه داشته باشند، چرا که در این سامانه لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه، احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

هشدار زرد هواشناسی برای تهران

هشدار هواشناسی؛ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها

۲۳۳۲۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا