آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

نمایشگاه مقاومت در راهروهای مجلس برپا شد/ بازدید دانشجویان غیرایرانی حامی انتفاضه فلسطین از نمایشگاه

اداکسو

نمایشگاه مقاومت در راهروهای مجلس برپا شد/ بازدید دانشجویان غیرایرانی حامی انتفاضه فلسطین از نمایشگاه

نمایشگاه مقاومت این هفته در راهرو مجلس برگزار و اسناد تصاویر و کتب مرتبط با این حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه مقاومت در راهروهای مجلس برپا شد/ بازدید دانشجویان غیرایرانی حامی انتفاضه فلسطین از نمایشگاه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایشگاه مقاومت در هفته جاری در راهرو مجلس برگزار شد.

در این نمایشگاه کتاب ها تصاویر و اسناد مرتبط با حوزه مقاومت در معرض دید حاضران قرار گرفت. همچنین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دانشجویانی از کشورهای فلسطین سوریه تاجیکستان و افغانستان مهمان صحنه مجلس بودند.

دانشجویان نهضتی حامی انتفاضه فلسطین از کشورهای سوریه، لبنان، افغانستان و تاجیکستان از «نمایشگاه قدس شریف در آستانه آزادی» با همراهی سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی بازدید کردند. آنها همچنین پس از حضور بر مزار شهدای گمنام مجلس شورای اسلامی با ادای احترام و قرائت فاتحه‌ای از مجلس مشروطه و موزه مجلس شورای اسلامی نیز بازدید به عمل آوردند.پ

در این بازدیدها، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به اینکه نقشه راهی که حضرت امام خمینی (ره) برای آزادی فلسطین ترسیم کردند، امروز پس از 45 بهار در آستانه ثمردهی است، خطاب به دانشجویان حاضر در این بازدید، اظهار کرد: این بازدیدها به این دلیل انجام شد که شما عزیزان با جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های صورت گرفته در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا و این فرهنگ مقاومت را در کشورهای خود نشر دهید.

وی، خدمت به ملت‌های آزادی خواه را یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: همه ما باید خود را برای خدمت به مردم آماده کنیم و خود و شرایط را برای ظهور منجی عالم بشریت مهیا سازیم.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به قدمت مجلس مشروطه در کشورمان، گفت: یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در این مکان تاریخی شهید مدرس بود که حضور او در مجلس همزمان با فعالیت‌ها و قدرت گرفتن رضاخان بود و شهید مدرس از همان ابتدا با رضاخان مبارزه و در نهایت در این راه به شهادت رسید.

ابطحی با اشاره به نقش روحانیت در مبارزه با استکبار در تاریخ کشورمان، شهید مدرس را نماد یک روحانی آزادی خواه و مبارز برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) نیز از شخصیت ایشان همواره به عنوان یک فرد استکبارستیز یاد می‌کرد.

در پایان نیز تعدادی از دانشجویان حاضر در این بازدید به بیان نقطه نظرات، مسائل و دیدگاه‌‎های خود پرداختند./

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا