فلزیاب

نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس

اداکسو

نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس

نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت آمریکایی Garrett از سری ACE می باشد .

این نقطه زن قدرتمند با عملکرد خوب خود به انتخابی مناسب از مبتدی تا محققین حرفه ای است . با ویژگی های منحصر به فرد خود گنجینه های مدفون در اعماق را آشکار می نماید .

این نقطه زن از مشهور ترین محصولات گرت است . نقطه زن گرت خودش را اثبات نموده است . هر جستجوگر حرفه ای می داند این دستگاه قدرت زیادی در نقطه زنی دارد .

فناوری نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس

با کمک فناوری Multiflex Garrett و استفاده از اندازه گیری ویژه این نقطه زن ، همه چیز در میدان دید شما برای یافتن فلزات گرانبها یافت می شود .

تکنولوژی این فلزیاب از فدرتمند ترین ها است و در فلزیابی حرفه ای آن شکی نیست .

این فلزیاب در یکپارچگی و بازخورد به خوبی کار می کند و به شما در محل دقیق فلز کمک می کند .

همچنین با فرکانس منحصر به فرد این نقطه زن ، لایه های مختلف زمین به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد . این گنج یاب تصویری به شما در شناسایی و جداسازی فلزات کمیاب و تشخیص آنها کمک می کند .

عملکرد نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس

با کمک تکنولوژی مولتی فلکس شرکت گرت و استفاده از مجموعه فرکانسهای انحصاری این نقطه زن هر آنچه که در پهنه دید شما برای کشف فلزات گرانبها است کشف می گردد .

فلزیاب اپکس با سیستم پردازش و پهنای وسیع مجموعه باند مورد استفاده خود برای کشف فلزات با دقت و عکس العمل عالی عمل می کند و به شما در مکانیابی دقیق فلزات یاری می دهد .

همچنین با فرکانس های تک و منفرد این نقطه زن لایه های مختلف خاک مورد کنکاش دقیق قرار می گیرد . سپس به شما در تشخیص و تفکیک فلزات گرانبها و تمایز آنها کمک زیادی می کند .

این نقطه زن با کمک فرکانس های زیر در تشخیص سطوح بزرگ فلزات از سکه های بزرگ طلا تا نقره جات ارزشمند و قدیمی ، عملکرد بی نظیری دارد . همچنین این دستگاه در فرکانس های بالا در تشخیص فلزات با سطوح کوچکتر نیز دارای عملکرد عالی است . و حتی سکه های کوچکتر از اندازه متوسط نیز از دید این نقطه زن دور نخواهد ماند .

فرکانس نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس

فلزیاب پرقدرت وی ال اف گرت اپکس Garrett Apex از 4 فرکانس تک و منفرد برای انواع حالتهای محیطی زمین استفاده می کند . همچنین دارای دو گزینه مولتی فرکانس برای انواع متفاوت محیط می باشد . از محیط های مورد نظر می توان به جستجو در ساحل آب های شور و نمکی تا لایه های اعماق خاک اشاره کرد .

همچنین با استفاده از مود های متنوع مانند حالت سکه، این نقطه زن به شما در کاوش اهداف فلزی مودهای متنوعی ارائه می دهد .

تکنولوژی جدید گرت در این فلزیاب به شما امکان تغییر بین فرکانسهای تک و حالت مولتی و تجمیع چندفرکانس را در اختیار شما قرار می دهد .

همچنین با کمک سیستم تعادل این نقطه زن و تنظیم دقیق آن در شرایط مختلف زمین و جستجو در معادن به شما در کشف اهداف ارزشمند فلزی با سطوح مختلف کمک می نماید .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

نوشته نقطه زن گرت Garrett Apex اپکس اولین بار در اهورا فلزیاب 09124140052. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا