آخرین اخبار روز استان های ایران

نقاط ضعف و قدرت مس را شناسایی کردیم/ امیدوارم دست‌پر از سرچشمه بازگردیم

اداکسو
نقاط ضعف و قدرت مس را شناسایی کردیم/ امیدوارم دست‌پر از سرچشمه بازگردیم

آنا نوشت : سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با شناسایی نقاط ضعف مس رفسنجان به دنبال ضربه زدن به این تیم هستیم تا بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان اظهار کرد: از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم. به هر حال با دیدن بازی‌هایی که انجام داده‌اند، توانستیم نقاط ضعف و قدرتشان را شناسایی کنیم. آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند مخصوصاً در بخش هجومی که خیلی خوب و عالی کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه برنامه‌ریزی که برای حضور در لیگ برتر از سه سال قبل داشته‌اند و پس از آن نیز با توجه به ثباتی که در برنامه‌ریزی، کار و هزینه‌ای که برای تیمشان انجام می‌دهند، تیم قابل احترامی هستند. امیدوارم این روند را همینطور ادامه داده و موفق باشند. در بحث فنی نیز می‌دانیم که تیم مس رفسنجان زمانی که بازی مستقیم انجام می‌دهد، بازیکنان خط حمله آنها خطرناک هستند و باید بتوانیم نفرات خط حمله آنها را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم با استفاده از نقاط ضعفی که از آنها شناسایی کرده‌ایم، به این تیم ضربه بزنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم، سخت است و می‌دانیم که آنجا باید با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم. قطعاً برای هر دو تیم، دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب، بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم. این باعث ناراحتی است که مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم کرده‌اند، ورزشگاه آماده ندارد و نمی‌توانند در شهر خودش میزبان باشد. امیدوارم این مشکل نیز زودتر حل شود تا با خیال راحت و میزبانی بهتر در خدمت تیم‌های دیگر باشند.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا