آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

مرگ در اثر عجله در کشیدن و کاشت دندان/ عکس

اداکسو

نادیا زکالوند: خانم شو (shu)، ساکن شهر یونگ‌کانگ از استان ژجیانگ چین، پس از مرگ پدرش در اثر سکته قلبی، از کلینیک دندانپزشکی محل‌شان شکایت کرد. این زن شواهدی مبنی بر اینکه در یک روز ۲۳ دندان پدرش کشیده و ۱۲ دندان برای او کاشته شده بود به دادگاه ارائه داد و مدعی بود که عوارض درمان دندان‌های پدرش در این کلینیک، ۱۳ روز بعد موجب مرگ ناگهانی او شده است. خانم شو می‌گوید، پدرش تمام ۱۳ روز پیش از مرگش دردهای طاقت‌فرسا داشته است.

مرگ در اثر عجله در کشیدن و کاشت دندان/ عکس

اکنون خانم شو می‌خواهد مسئولان این کلینیک را به دست عدالت بسپارد.

بنابر بررسی‌ها، پدر خانم شو،‌ با رضایت کتبی خود اجازه داد تا این درمان سنگین در یک روز انجام شود و یکی از دندانپزشک‌ها که در درمان ریشه دندان، کشیدن دندان عقل نهفته و پروتز کامل تخصص کافی داشت تمام کارهای درمانی دندان پدر خانم شو را انجام داده بود.

مرگ در اثر عجله در کشیدن و کاشت دندان/ عکس

اگرچه در حال حاضر مقررات خاصی برای تعداد دندان‌هایی که باید در یک جلسه درمانی کشیده شود وجود ندارد، این دندانپزشک باید تحمل بیمار و خطر عفونت احتمالی را در نظر می‌گرفت و به همین دلیل او اکنون تحت بازجویی است و کلینیک باید پاسخگو باشد.

هرچه تعداد دندان‌های کشیده بیشتر شود، خطر ابتلا به عفونت هم بیشتر می‌شود و این مرد چینی در اثر بی‌مبالاتی دندانپزشک معالج، جان خود را از دست داد.

منبع:

odditycentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا