آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

مرد خیانت‌کار بعد از اینکه همسرش طلاق گرفت از شرکت اپل شکایت کرد!

اداکسو

نادیا زکالوند: مردی خیانتکار از اینکه دستگاه آیفون او با دستگاه آی‌مک خانوادگی‌شان همگام‌ شده و تمام پیام‌های خصوصی او با زنان دیگر فاش شده بود، عصبانی شد و از شرکت اپل شکایت و درخواست ۶.۳ میلیون دلار غرامت کرد.

این مرد با نام مستعار ریچارد، ۲۰ سال است که ازدواج کرده و در این مدت برای زن‌های مختلف پیام می‌فرستاده و همیشه با دقت پیام‌ها را پاک می‌کرده است. همچنین او در پلتفرم‌های مختلف (آیفون، آی‌پد یا آی‌مک) حساب کاربری یکسان داشته است. در واقع ریچارد نمی‌دانست که اپل امکان اشتراک‌گذاری پیام‌های ارسال‌شده را در پلتفرم‌های خود مهیا کرده است.

وقتی همسر ریچارد وارد حساب کاربری مشترک خانوادگی‌شان در آی‌مک شد، پیغام‌های متعدد ریچارد به زنان دیگر را دید و بعد از فاش شدن خیانت شوهرش در این مدت ۲۰ ساله، در نهایت از او طلاق گرفت.

اکنون ریچارد شرکت اپل را مقصر می‌داند و در تلاش است تا از این شرکت ۶.۳ میلیون دلار غرامت بگیرد.

مرد خیانت‌کار بعد از اینکه همسرش طلاق گرفت از شرکت اپل شکایت کرد!

او می‌گوید، «در گوشی آیفون موقع پاک کردن پیام‌ها، هشدار داده می‌شود که پیام‌ها پاک شد. ولی گفته نمی‌شود که این پیام‌ها فقط در آیفون پاک شده‌اند و در پلتفرم‌های دیگر مانند آی‌مک همچنان وجود دارند. این نقص این پلتفرم‌هاست که مرا به دردسر انداخته و شرکت اپل باید غرامت آن را بپردازد.»

منبع:

odditycentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا