آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

مخبر: جای تعجب است که با چنین توفیقاتی برخی سعی می‌کنند سیاه‌نمایی کنند

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزرش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه برگزار شد، با قدردانی از تعابیر و توصیفات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به رئیس جمهور شهید و نیز دولت مردمی، به اقدامات شاخص انجام شده در دولت مردمی و تحولات مثبتی که در این مدت در حوزه‌های مختلف حاصل شده اشاره و تصریح کرد: با وجود چنین توفیقاتی جای تعجب است که چگونه برخی سعی می‌کنند نسبت به آنچه کارنامه نظام تلقی می‌شود، سیاه‌نمایی کنند.

به روایت ایرنا، مخبر همچنین ضمن تبریک عید بزرگ غدیر، از مردم و همه دست‌اندرکاران برگزاری راهپیمایی مردمی غدیر قدردانی کرد و در ادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین شهدای خدمت و همزمانی آن با سالروز شهادت ۷۲ تن، از همه مسئولان خواست نسبت به برگزاری شایسته این مناسبت اهتمام لازم را داشته باشند و از این فرصت برای تبیین بیشتر دستاوردها و تلاش‌های دولت مردمی بهره بگیرند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی وزرای نفت، نیرو و راه و شهرسازی گفت: در این دولت در بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های زیربنایی کارهای بسیار بزرگی انجام شده که باید به شکل مناسب به اطلاع افکارعمومی رسانده شود.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا