آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

مبارزه گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال 2021

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان سال میلادی، اتحادیه جهانی کشتی برترین صحنه ها و قهرمانان سال را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام را منتشر می کند.
امروز نیز پیج رسمی اتحادیه جهانی کشتی 5 پست برتر خود در سال 2021 را بازنشر کرد که همه آنها مربوط به کشتی های قهرمانان ایرانی در جهانی اسلو بود.
مبارزه محمدرضا گرایی با حریفان آذربایجانی و روس که او جشنواره ای از فنون زییای کشتی فرنگی را مقابل حریفان به اجرا درآورد، به همراه کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی و شادی قهرمان ایران و کادرفنی تیم ملی از شکسته شدن طلسم کشتی گیر آمریکایی، مبارزه محمدرضا مختاری با حریف آذربایجانی و همچنین شکست گنو پتریاشویلی گرجستانی مقابل امیرحسین زارع و صحنه زیبای تاج گذاری نمادین قهرمان ایران روی تشک این 5 پست برتر اتحادیه جهانی در سالی که گذشت را تشکیل دادند.
تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات جهانی 2021 نروژ با ارائه عملکردی فوق العاده علاوه بر کسب 7 مدال طلای جهان، به ترتیب نایب قهرمان و سوم جهان شدند.
محمدرضا گرایی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع طلای جهان را در اسلو از آن خود کردند، درحالیکه هر سه در المپیک 2020 توکیو نیز صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شده بودند، مختاری اما از رسیدن به مدال جهانی بازماند.

الهی: اشتباهی را که برادرم در بوکس مرتکب شد تکرار نخواهم کرد/ برای مسابقات کشوری آماده می‌شوم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا