آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

قطعی شدن حضور ۵ رئیس جمهور و ۱۰ رئیس مجلس در مراسم تحلیف پزشکیان

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یوسفی روز دوشنبه، درباره فرآیند مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، گفت: در روزهای گذشته صحت انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد و اعتبارنامه ریاست‌جمهوری توسط اعضای شورای نگهبان صادر و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد که بعد از صدور اعتبارنامه، مراسم تنفیذ رئیس جمهور، هفتم مردادماه با حضور رهبر معظم انقلاب و سایر مقامات کشور و لشکری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا، افزود: پس از مراسم تنفیذ، مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور رئیس دیوان‌عالی کشور، اعضای شورای نگهبان قانون اساسی و رئیس قوه قضائیه قرار است ۹ مردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مراسم تحلیف، رئیس جمهور منتخب طبق اصل ۱۲۱ قانون اساسی سوگند یاد خواهد کرد مبنی بر اینکه همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که به‌عهده گرفته است، به‌کار گیرد و در پایان سوگندنامه را امضا می‌کند.

۲۷۲۱۸

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا