آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

قالیباف: مردم از حرف خسته هستند

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» گفت: امروز کشوری مستقل و آزاد هستیم. پیام انقلاب، فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود و به خاطر همین پیام مورد حمله معارضان داخلی و تهاجم خارجی قرار گرفت.

وی افزود: ما ۸ سال جنگ تحمیلی را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی در فشارهای جنگ شناختی و در رأس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی گذراندیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه می خوانید؛

* دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند ملت ما را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کنند و حال آنان را پریشان کنند؛ اما ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سَروی بلند قامت و مستحکم ایستاده و از همه دشمنی‌ها و سختی‌ها و ناملایمات عبور کرده است و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

* ایران عزیز و قوی ما با قدرتی که کسب کرده‌، ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی، یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه و بین‌المللی است.

* در حوزه دفاعی توانسته ایم در قدرت بازدارندگی جهان باشیم که همه کشورها به قدرت ما حسرت می‌خورند باید در مسیر پیشرفت گام برداریم.

* وقتی دشمن به سرزمین حمله کرد بدون آموزش و سازماندهی خاص و با حداقل تجهیزات به جبهه رفتیم همه باور و ایمان داشتیم و گوش به فرمان امام بودیم و برای دفاع از وطن و ناموس با انگیزه بودیم.

* ما امروز شاهد مشکلاتی هستیم که تکرار آن هم برای بنده سخت است.

* مردم از حرف خسته هستند.

* به مردم قول می‌دهم که مشکلات را حل کنم. امروز همه مان رنج می‌بریم.

* حتما برای این مسائل در دولت چهاردهم برنامه و چاره اندیشی و ضمانت اجرایی داریم.

در حال تکمیل…

29215

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا