آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

قائدرحمتی: می‌جنگیم تا یک اتفاق بزرگ را برای آلومینیوم رقم بزنیم

اخبار ورزشی

محمود قائدرحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد نتایج خوب آلومینیوم اراک در فصل جاری اظهار داشت: از همان ابتدای فصل به موفقیت آلومینیوم ایمان داشتم، چون رسول خطیبی تیم بسیار خوبی را جمع کرده بود. البته هنوز کار ما تمام نشده و مهم این است که مغرور نشویم و این روند خوب را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می‌تواند در این فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داشته باشد، تصریح کرد: قطعاً ما امیدوار به کسب سهمیه هستیم و می‌خواهیم یک اتفاق بزرگ را برای آلومینیوم و مردم اراک رقم بزنیم. در ادامه راه کار سختی داریم و امیدوارم توسط هواداران مورد حمایت قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره گل سه امتیازی‌اش در بازی با فجرسپاسی و اینکه در بازی‌های گذشته چند بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است، گفت: برای من موفقیت تیمم از هر چیزی مهمتر است و همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. از اینکه گل زدم خیلی خوشحالم، ولی این گل نتیجه زحمات تمام اعضای تیم است.

قائدرحمتی با اشاره به عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر در سینماها، استخرها و خیلی جاهای دیگر به روی مردم باز شده است، ولی هنوز ورزشگاه‌ها را باز نکرده‌اند و فقط یک هفته این اتفاق رخ داد. من معتقدم باز نشدن ورزشگاه‌ها اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط تغییر پیدا کند.

وی در مورد بازی با نساجی در هفته دهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما بازی سختی داریم، ولی آلومینیوم در خانه یا بیرون از خانه فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کند.

نجفی: در ورزشگاه ساری باید مثل دهه 60 بازی کنیم/ محکوم به شکست دادن آلومینیوم هستیم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا