آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

فوری: دومین تمدیدی پرسپولیس!

اداکسو
فوری: دومین تمدیدی پرسپولیس!

باشگاه پرسپولس از تمدید قرارداد وحید امیری با این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس به یکباره از تمدید قرارداد وحید امیری خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن برای فصل آینده هم در ترکیب سرخپوشان حضور خواهد داشت.

به نقل از ورزش سه وحید امیری در فصل گذشته با مصدومیت‌های سخت و متوالی از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کرد و اغلب بازی‌های نیم فصل اول را از دست داد.

با این حال کاپیتان دوم پرسپولیس در نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد و به عنوان یار تعویضی به خصوص در بازی‌های پایانی نقش پررنگی ایفا کرد و پاس گل قهرمانی سرخپوشان را هم داد.

در شرایطی که گفته می‌شد وحید امیری در لیست اوسمار برای فصل بعد قرار ندارد اما با خداحافظی سرمربی برزیلی، اوضاع برای وینگر بااخلاق سرخ‌ها تغییر کرد و او با توافق با پرسپولیس در این تیم ماندگار شد.

فوری: دومین تمدیدی پرسپولیس!

امیری که توانایی بازی در دفاع چپ، وینگر چپ و مهاجم سایه را دارد می‌تواند نقش پررنگی برای گاریدو، سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها به عنوان کاپیتان دوم این تیم ایفا کند.

وحید امیری بعد از مرتضی پورعلی‌گنجی به دومین تمدیدی پرسپولیس تبدیل شد و پیراهن پرسپولیس با شماره ۱۴۰۴ را در دست گرفت. طبق قانون بازیکنان بالای ۳۰ سال تنها برای یک فصل می‌توانند قرارداد ببندند و بنابراین امیری تا پایان لیگ بیست و چهارم با لباس قرمز بازی خواهد کرد.

257 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا