فلزیاب

فلزیاب ای تی ایکس شرکت گرت

فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx یکی از محصولات قوی شرکتGARRETT آمریکا میباشد این ردیاب بسیار قدرتمند تمامی طلاهای ریز و درشت را در درون زمین به راحتی می تواند کاوش کند و در تمامی محیط ها کاوشگران بهترین نتیجه را می توانند بگیرند در این مقاله ما به صورت جامع در مورد ویژگی ها مشخصات و قدرت عمق زنی و همچنین قیمت Garrett Atx توضیح خواهیم داد و افرادی که تجربه کاربری در مورد این دستگاه را داشتند حتما نظرات خود را کامنت کنند.

ویژگی های فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx

فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx کارکرد آن بر اساس فناوری پالسی ساخته شده است که در هنگام کاوش بیشترین دقت را برای جویندگان به ارمغان می آوزد.

Garrett Atx دستگاه قدرتمند در بازار به صورت دو مدل بیسیک و دیپ سیکر به فروش می رسد و تفاوتی که در مدل های آی تی ایکس وجود دارد تنها می توانیم به وجود طول و اندازه کویل های آن اشاره کرد که آی تی ایکس را از هم متمایز کرده است.

فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx پیشرفته که نتیجه بیش از 20 سال تلاش و تحقیق شرکت GARRETT می باشد در سخت ترین زمین ها مانند: خاک های معدنی، خاک های شوره زار و زمین های سفت و غیر قابل نفوذ بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. همچنین در جستجوی پناهگاه ها و اشیای بزرگ پنهان شده برای کاوشگران بسیار ایده آل می باشد.

کاوشگرن با این دستگاه می توانند هدف های نظیر: انواع مختلف فلزها، جواهرات، شمش های طلا، سکه های طلا و گنج هایی که در سال های گذشته در زمین دفن شده و به صورت کامل در زمین یونیزه شده است را به صورت دقیق شناسایی و تشخیص می دهد.

ویژگی های ظاهری فلزیاب Garrett Atx

فلزیاب آی تی ایکس دارای طراحی آرگونومیک و کاربری آسان برای کاربران میباشد کویل های موجود در این فلزیاب قادر به خم شدن تا 90 درجه و چسپیدن به بدنه دستگاه را دارد سبک و جمع و جور بودن این دستگاه سبب شده که افراد براحتی دستگاه را به نقاط مختلف حمل کنند.

از ویژگی های خوب دستگاه آی تی ایکس این است که بدنه آن ضد آب می باشد و کاوشگران تا عمق 3متر در زیر آب می توانند اشیاء و هدف ها را بدون هیچ محدودیتی جستجو کنند و اهداف را کشف کنند.

محصولات دیگری که می تواند با این سیستم رقابت کند می توانیم فلزیاب کوئست ایکس 10 را نام برد

قدرت تفکیک و عمق زنی Garrett Atx

Garrett Atx هوشمند نسبت به محصول های شرکت های دیگر بسیار قوی و با کارآیی بالا ساخته شده است و به محض شناسایی هدف در کمترین زمان ممکن موقعیت و عمق دقیق هدف دفن شده را برای کاربر مشخص می کند و اشیا و فلزهای آشغال و بی ارزش را حذف می کند..

سیگنال های ارسالی در این دستگاه به صورت های مختلفی منتشر می شود سیگنال های قوی برای هدف ها بزرگ و با صدای بلندتر و سیگنال های ضعیف برای اشیای ریز با تن صوتی کم افراد را از وجود گنج با خبر می سازد.

فلزیاب گرت اپکس Garrett Apex

این ردیاب هم مربوط به آمریکاس

حالت های کاربری فلزیاب گرت ای تی ایکس

حالت های کاربری ای تی ایکس Garrett Atx

حالت های کاربری در هر دستگاه کمک بسیار بزرگی به کاربران می کنند که با انتخاب آن حالت اهداف خود را به راحتی شناسایی کنند در زیر به بررسی این حالت ها می پردازیم.

تمام فلزی واقعی

این حالت می تواند تمامی فلزات را تشخیص دهد و تنظیمات مربوط به عمق و حساسیت را می توانید مشخص کنید.

حالت همه زمین ها

این حالت کاوشگر می توانند در تمامی زمین ها از جمله زمین های عادی و مرطوب و حتی داخل آب تا عمق 3 متر غوطه ور کند

چک کردن آهنی بودن

این حالت با استفاده از کویل های DD می تواند اهداف فلزی که در زمین پنهان شده است را به صورت شنیداری شناسایی کرد

تنظیم آستانه صدا

در این حالت کاربر می تواند به صورت دستی تنظیمات صدا را درست کند تا صدای اهداف را به خوبی بشنود

تعادل زمینی دستگاه

این حالت به کاربر اجازه می دهد که در زمین های معدنی متعادل شود

مسیر زمینی یا اتوماتیک

این حالت میزان کانی سازی زمین را اندازه گیری تشخیص می دهد و خود را بهینه می کند

حالت نقطه زنی الکترونیکی

این حالت فلزیات موجود در زمین را به صورت دقیق مشخص می کند که در چه نقطه ای است.

مشخصات دیگر فلزیاب آی تی ایکس ATX

خرید فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx
  • ساخت شرکت گرت آمریکا
  • دارای نمایشگر LED با کیفیت و وضوح بالا
  • حمل و نقل آسان دستگاه
  • بالانس و تعادل عالی
  • مجهز به سیستم تفکیک فلز که با دکمهIron Check فعال می شود
  • دارای تکنولوژیGround Track در جهت های مختلف زمین برای حذف رگه های معدنی
  • بدنه ضدآب و ضد ضربه و مقاوم در محیط کار
  • حالت های کاربری ایستا و متحرک با توجه به شرایط استقرار
  • مجهز سه کویل کاوش:8 اینچی،12 اینچی،20 اینچی که هر کدام در محیط های مختلف کاربرد دارد
  • دارای باتری قدرتمند و شارژر مربوطه
  • دارا بودن بلندگو داخلی ضد آب و هدفون مخصوص آن
  • دفترچه آموزشی دستگاه

فلزیاب آی سی ای ACE 400 Garrett

این ردیاب هم مربوط به آمریکاس

عمق زنی ای تی ایکس

عمق زنی ای تی ایکس یکی از روش های مهم در عملیات ساخت و ساز است که با استفاده از لوپ سیستم انجام می شود. لوپ سیستم در واقع یک سیستم هدایتی است که به وسیله یک سیستم مغناطیسی موجب توجه لوپ می شود. در این روش، یک لوپ فلزی حول خطی ایجاد می شود که توسط جریان الکتریکی ایجاد شده در آن قادر به تشخیص حضور یا عدم حضور فلز در برابر لوپ است.
در عملیات عمق زنی ای تی ایکس فلزات موجود در خاک نقشی حیاتی بازی می کنند. فلزات موجود در خاک می توانند سیگنال های مغناطیسی را با حفظ خلاصه و تشدید کنند و به این ترتیب تشخیص حضور آنها توسط لوپ سیستم را آسان تر کنند. همچنین، حجم و نوع فلزات موجود در خاک می تواند تاثیراتی بر موفقیت و دقت عمق زنی ای تی ایکس داشته باشد.

به طور کلی، فلزات سنگین مانند فولاد و آهن قادر به ایجاد سیگنال های قوی تری هستند که به صورت دقیق توسط لوپ سیستم تشخیص داده می شوند.
در نتیجه، برای دستیابی به نتایج دقیق تر در عمق زنی ای تی ایکس باید به حجم و نوع فلزات موجود در خاک توجه ویژه ای داشت. همچنین، بهبود دقت لوپ سیستم و تنظیم درست آن نیز می تواند عمق زنی ای تی ایکس را بهبود بخشد. این روش می تواند در بسیاری از زمینه ها مانند ساختمان سازی، بازسازی جاده ها و تعمیرات شبکه های زیرزمینی استفاده شود.

قیمت فلزیاب ای تی ایکس Garrett Atx

خرید ای تی ایکس Garrett Atx به صورت اورجینال و استعلام از شرکت برای مشتری های عزیز از ویژگی های خرید این سایت می باشد شما می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید تا به راحتی بتوانید خرید کنید.

قیمت ای تی ایکس Garrett Atx به صورت روز است که در صورت موجود بودن می توانید یک روزه تحویل بگیرید قیمت دستگاه ای تی ایکس Garrett Atx متناسب با دلار روز است.

برای قیمت ای تی ایکس Garrett Atx می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09390087754📞

محصولات دیگر شرکت گرت

فلزیاب گرت اپکس

Garrett AT PRO

ACE 400

Garrett ATX

GTI 2500

Garrett Axiom

لینک سایت این محصول

سوالات متداول کاوشگران

فلزیاب Garrett ATX چقدر عمق را می تواند شناسایی کند؟

بدنه ضد آب تا عمق 3 متر می تواند تمامی اشیاء پنهان شده را کاوش کند

آیا فلزیاب ای تی ایکس Garrett خوب است؟

این فلزیاب به نسبت قیمتی که دارد در مقایسه با سایر شرکت ها و رقبا از فلزیاب های خوب این شرکت است و خیلی ها طبق محصولات گرت کار کردند و توانستند نتیجه بگیرند

قیمت فلزیاب گرت ATX آمریکا چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت فلزیاب ای تی ایکس گرت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
09390087754📞

نوشته فلزیاب ای تی ایکس شرکت گرت اولین بار در شرکت مشاوره فلزیاب. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا