فلزیاب

فلزیاب ایتراک ماینلب استرالیا

فلزیاب ایتراک ماینلب استرالیا E TRAC یکی دیگر از محصولات پیشرفته و قوی ساخته شده توسط شرکت ماینلب در کشور استرالیا می باشد که جدیدا دیگر تولید نمی شود و به جای آن شرکت ماینلب دستگاه های دیگری را روانه بازار کرده است ولی این دستگاه در حال حاضر در ایران محبوبیت دارد که اگر فلزیاب در بازار پیدا شود به صورت دست دوم است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب ایتراک E trac می توانید این مقاله را به صورت کامل ببینید تا به اطلاعات کلی دست پیدا کنید.

ویژگی فلزیاب ایتراک E TRAC

فلزیاب ایتراک دارای تکنولوژی طیف های کامل(FBS) با فرکانس های همزمانی که از 1.5 کیلو هرتز تا 100کیلو هرتز متغیر است ورودی های سیگنال این دستگاه در میدان بزرگی بررسی می شود.

فناوری FBS باعث شده که اطلاعات زیادی به پردازشگرها برسد و اهداف را به صورت دقیق ردیابی کند و افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند به محض شناسایی فلزهای گرانبها، دستگاه با استفاده از نشانه های تصویری و صوتی افراد را از وجود هدف مورد نظر باخبر می سازد.

E trac دارای رابط USB بین دستگاه و کامپیوتر منزل است و به شما کمک می کند که تنظیمات جدیدی که از سوی این شرکت می رسد را دانلود کنید و یا عکس و موارد دیگر را آپلود و آن ها را در کامپیوتر خود Save کنید.

دستگاه ایتراک موقعیت دقیق اشیای گرانبها در زمین های مختلف مانند خاک های دارای مواد معدنی و زمین های خیس و ساحلی و شن و ماسه را بدون هیچ محدویتی مشخص می کند شما با داشتن این دستگاه می توانید از موفق ترین افرادی باشید که در زمینه کاوش فلزهای گرانبها به نتیجه رسیده اند.

فلزیاب جی پی ایکس 5000

یکی دیگر از بهترین فلزیاب های شرکت ماینلب را مطالعه کنید

مشخصات فنی دیگر ایتراک|E-TRAC

  • مانیتور LCD روشن با کیفیت عالی به ابعاد 48*72
  • دارای چرا LED
  • دارای رابط USB برای تبادل با کامپیوتر
  • استفاده از تکنولوژی FBS
  • دارای باطری ۱۶۰۰mAh NiMH
  • دارای قدرت تفکیک بالا و شناسایی رسانایی در فلز
  • دارای صفحه کلید و منوی بسیار راحت
  • تعیین موقعیت دقیق هدف مورد نظر
  • وزن بسیار سبک 1.6 کیلو گرم
  • آستانه تنظیم 0 تا 50
  • ردیابی و نقطه زنی دقیق اشیا به صورت تصویری و صوتی
  • ضد آب بودن این دستگاه که دارای کویل دوتایی ضد آب می باشد
  • دارای کویل بسیار قوی و کم وزن بودن دستگاه
  • عمق کاوش 2 متر

عمق زنی ایتراک

تست فلزیاب ایتراک در تمامی عمق ها آزمایش شده است که خوشبختانه این دستگاه توانسته تمامی اشیاء درون زمین را به راحتی شناسایی کند.

محصولات شرکت ماینلب استرالیا دارای عمق عالی هستند که به نسبت سیستم های دیگر از نویز کمتری برخوردار است

قیمت فلزیاب ایتراک E trac

دستگاه ایتراک ETRAC یکی از بهترین دستگاه های شرکت ماینلب بود که مرور دیگر تولید نمی شود و قیمت این دستگاه باید بر اساس قیمت دلار روز است البته محصولات دست دوم فلزیاب ایتراک هنوز هم در بازار است و شما عزیزان می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

فلزیاب دست دوم ایتراک E TRAC

اورجینال بودن خرید فلزیاب ایتراک خیلی مهم است که حتما مشتری ها قبل از خرید آن از شرکت های معتبر نظیر مشاور فلزیاب خریداری کنید تا به مشکل بر نخورید.

09390087754

نوع تفکیک فلزیاب ایتراک

ایتراک دارای طراحی آرگونومیک و کاربری آسان و قدرت تفکیک زیادی میباشد و برای ردیابی کردن فلزهای گرانبها دارای چهار حالت برنامه کاربری از پیش تنظیم شده مانند: طلا و سکه و عتیقه های گرانبها و اشیای دیگر را دارد و شما براساس هدف مورنظر می توانید روی هر کدام از آن ها تنظیم کنید و به جستجوی طلا بپردازید.

فناوری Smartfind از ویژگی های دو بعدی این دستگاه است که موقه کاوش به صورت گرافیکی برای کاربر مشخص می کند که اشیاء آهنی که در زمین وجود دارد جزوه کدام دسته است و قطعه های بی ارزش را حذف می کند.

الگوی تفکیک ایتراک به صورت خلاصه شامل: طلا ، آهن ، جواهرات ، سکه ، فویل و حدودا 10 مورد دیگر نیز می باشد.

فلزیاب ایتراک E TRAC

صدا و هشدار صوتی ایتراک E TRAC

تنظیمات فلزیاب ایتراک E TRAC برای اشیاء آهنی و یا طلا و سکه قابل تنظیم است و دارای 11 کانال برای سیستم صوتی خو را دارد اگر بخواهیم صدای صوت را بگوییم به سه حالت زیر است:

  • صدای عادی
  • صدای طولانی
  • صدای صاف

صدای صوتی فلزیاب ایتراک E TRAC به صورت مولتی نت است و 50 تنظیم مختلف برای آهن و سایر اشیاء را دارد که این عدد هر چقدر بالاتر باشد نشانه این است اشیاء با ارزش تری درون زمین وجود دارد

عمق زنی فلزیاب ایتراک

فلزیاب ایتراک یکی از سیستم های قدرتمند شرکت ماینلب استرالیا است ایت سیستم از لحاظ عمق زنی بسیار قدرتمند است و در تمامی عمق ها می تواند فلزات درون زمین را شناسایی کند.

قدرت عمق زنی فلزیاب ایتراک برای یک سکه نهایت در 50 سانتی متر می تواند بزند و برای یک جسم 30 در 30 تا عمق 1.4 تا 1.7 می تواند عمق زنی کند.

البته قدرت عمق زنی سیستم به عوامل مختلفی از جمله تنظیمات دستگاه ف محیط زمین و جنس ان و همچنین حجم اهداف پنهان شده درون زمین است.

سیستم ایتراک دیگر تولید نمی شود و به جای آن سیستم هایی مانند ونکویش 540 پرو همچنین اکوناکس 800 و 900 جایگزین ان شده است که برای خرید می توانید با مشاوران همین سایت تماس حاصل نمایید.

دانلود کاتالوگ ایتراک

کاتالوگ فلزیاب ایتراک E TRAC یکی از فاکتور هایی است که حتما قبل از کار کردن با دستگاه باید مطالعه کنید تا از لحاظ آموزشی و کار با دستگاه به مشکل برنخورید

برای دانلود کاتالوگ فارسی و یا انگلیسی این دستگاه می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید تا این فایل که به صورت پی دی اف است در اختیار شما قرار بگیرد.

برای دانلود کاتالوگ این دستگاه می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

download pdf etrac

تنظیمات فلزیاب ایتراک E TRAC

Recovey deep = on (بازیابی عمیق = روشن)
Recovey fast = on (بازیابی سریع = روشن)
Trash density =low (تراکم زباله = کم)
Ground =defficult (زمین = ناقص)
Noise = 6 (نویز)
Contrast =15(کنتراست)
Pinpoint mode = normal(حالت دقیق = عادی)
Show mode info =on(نمایش اطلاعات حالت =روشن)
Show sensitivity =on(نمایش حساسیت =روشن)
Display timeout =on master(نمایش تایم اوت =روشن استاد)
Reset =off(تنظیم مجدد = خاموش)
Threshold level =30(سطح آستانه )
Volume limit =26(محدودیت حجم)
Volume gain =22(افزایش حجم)
Response =normal(پاسخ=عادی)
No of tunes =4 تعداد آهنگ
Sound =ferrous (صدا=آهنی)
Variability =26 تغییر پذیری
Limits =28 محدودیت ها

قیمت فلزیاب ایتراک ماینلب استرالیا

فلزیاب یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنعت استخراج معادن و ردیابی فلزات است. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی قادر است به تشخیص و شناسایی انواع فلزات، از جمله طلا، نقره، برنج، آهن و… بپردازد.
یکی از مشهورترین شرکتهای تولید کننده فلزیاب ها، شرکت ایتراک ماینلب استرالیا می باشد. ایتراک ماینلب به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید فلزیابهای پیشرفته به شمار می رود. با توجه به کیفیت بالا و قدرت اسکن بسیار بالای دستگاههای خود، استرالیا و کشورهای دیگری که فعالیت صنعتی مرتبط با اکتشاف فلزات دارند، از این محصولات استفاده می کنند.
قیمت فلزیابهای ایتراک ماینلب استرالیا در خارج از استرالیا به دلار پرداخت می شود. این نرخ تاثیر بسزایی در هزینه نهایی دستگاه دارد. با توجه به کیفیت بالا و قابلیتهای منحصربفردی که فلزیابهای ایتراک ماینلب دارند، قیمت آنها نیز معمولا بالاست. اما با این حال، قیمت این دستگاهها برابر با ارزش آنها است و از دیدگاه بهره وری و امکاناتی که ارائه می دهند، هزینه آنها قابل قبول است.

محصولات دیگر شرکت ماینلب شامل دستگاه های زیر است.

جی پی ایکس 4500

فلزیاب اکسترا پرو

فلزیاب اکوناکس 800

فلزیاب جی پی ایکس 5000

فلزیاب سی تی ایکس 3030

جی پی زد 7000

فلزیاب ونکویش

فلزیاب گو فایند

فلزیاب مانتیکور

منبع : سایت مشاور فلزیاب ( https://moshaverfelez.ir/)

سوالات متداول در مورد فلزیاب ایتراک

1) فلزیاب ایتراک E TRAC چطور دستگاهی است؟

فلزیاب فلزیاب ایتراک دیگر تولید نمی شود اگر می خواهید متناسب با اهدافی که دارید بهترین دستگاه به شما پیشنهاد شود می توانید تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی شوید.
09390087754📞

2) بهترین دستگاه شرکت ماینلب کدامه؟

ایتراک یکی از دستگاه های خوب شرکت ماینلب است ولی دستگاه هایی نظیر جی پی ایکس 5000 و جی پی زد 7000 جزوه دستگاه هایی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نوشته فلزیاب ایتراک ماینلب استرالیا اولین بار در شرکت مشاوره فلزیاب. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا