آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

فساد در باشگاه لیگ برتری چه سالی اتفاق افتاده است؟

اداکسو
فساد در باشگاه لیگ برتری چه سالی اتفاق افتاده است؟

پرونده یک باشگاه لیگ برتری به طور جدی از سوی دادگاهی در کرمان در حال بررسی است و این بررسی تا اکنون موجب برکناری سه مدیر از فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دولت تصمیم جدی به مبارزه با فساد در فوتبال گرفته است و کار با بررسی پرونده باشگاه مس رفسنجان آغاز شده است. باشگاهی که هم اکنون با محرم نوید کیا یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است:سه مدیر فدراسیون فوتبال در این باره به دادگاه فراخوانده و تفهیم اتهام شده اند و این سه مدیر جایگاه های خود را در فدراسیون فوتبال از دست داده اند. یک سردبیر رسانه هم پیرامون این پرونده به دادگاه احضار شده است که اکنون گفته می شود با قرار وثیقه آزاد است و یکی از مدیران فدراسیون فوتبال هم به زندان رفته است.

اما جالب است بدانید پرونده تخلف باشگاه لیگ برتری مربوط به سالی است که تیم در لیگ یک حضور داشت. در این سال تیم با موفقیت در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به لیگ یک صعود کرد که مشخص شد به رئیس کمیته داوران – رئیس برگزاری مسابقات لیگ یک – رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و سردبیر یکی از رسانه ها سکه رشوه داده است. گفته می شود میزان سکه اهدا شده به هریک از این نفرات ۳۵ سکه بوده است.

257 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا