آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

ظریف: کسانی که امضا کردند واکسن کرونا وارد کردن خیانت است واکسن وارد کرده‌اند؟ /زمان دلالان سیاسی به پایان رسیده /می‌خواهند حرف حق را خفه کنند

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف در تجمع هواداران مسعود پزشکیان که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهار کرد: اقلیت یک فرد با یک گروه و دولت طرف نیستند بلکه با ملتی هفت‌هزارساله طرف هستند.

به روایت مهر، وی با بیان اینکه شما مردم ایران ساز و قهرمان هستید و باید خود را باور کنید، افزود: ما مردم هستیم که انتخاب خواهیم کرد و بهترین انتخاب را برخواهیم گزید و از این راه ایران را سربلند خواهیم کرد.

وزیر سابق امور خارجه ایران با بیان اینکه اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی بر ما فخر بفروشد و اقلیت احساس اکثریت کرده و بر ما حکومت کنند.

وی با بیان اینکه ما اکثریت هستیم به‌شرط آنکه پای صندوق رأی حاضر شویم، اضافه کرد: این اکثریت فقط در پای صندوق رأی می‌تواند خود را ثابت کند.

ظریف با بیان اینکه ما اجازه می‌دهیم که حتی همین اقلیت سرکوب گر در جلسه ما حضور داشته و احساس آرامش کنند، بیان کرد: ما وظیفه داریم تا پای جان برای شما مردم باشیم.

وی با بیان اینکه این یک اصل دموکراسی است که اکثریت برای حکومت کردن نیاز به چماق ندارند، تصریح کرد: اکثریت با صدای منطق، با صندوق رأی، با حضور پرشور پای صندوق‌ها حکومت می‌کند.

ظریف با بیان اینکه شما در روز جمعه باید ثابت کنید که اکثریت هستید، ادامه داد: همه ما باید بدانیم فرق می‌کند چه کسی در پاستور بنشیند.

وزیر سابق امور خارجه ایران با بیان اینکه همه باید رأی بدهید و هرکدام ما ۲۱ نفر را باید با خود پای صندوق رأی ببریم، عنوان کرد: پزشکان نماد کسی است که برای قدرت و بلندپروازی سرکوب نمی‌کند و بر سر زنان ما نمی‌زند.

وی با بیان اینکه پزشکیان کسی است که اینترنت شما را فیلتر نمی‌کند تا بعد به شما فیلترشکن بفروشد، گفت: در تلویزیون می‌گویند واکسن وارد کرده‌اند و حال باید این سؤال را پرسید که کسانی که امضا کردند واکسن وارد کردن خیانت است واکسن وارد کرده‌اند؟

ظریف با بیان اینکه آیا فکر می‌کنید امپراطوری دروغ با خفه کردن راست‌گویان می‌تواند پایدار بماند، تأکید کرد: با بوق‌های تبلیغاتی می‌خواهند حرف حق را خفه کنند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم گروهی با شعارهای دهان پرکن جیب ما را خالی کنند، گفت: نباید اجازه دهیم کسانی شعار دهند که شکم خودشان سیر باشد و شکم مردم ما گرسنه باشند.

وزیر سابق امور خارجه ایران با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم گروهی شعار بدهند و برای خود جا و مقام درست کنند اما مردم با گرسنه باشند، افزود: نباید اجازه ظلم به معلمان، اساتید و دانشجویان را بدهیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم گروهی کاسب تحریم سود کسب کنند و مردم گرسنه باشند، تصریح کرد: زمان دلالان سیاسی به پایان رسیده و اکنون ما نیاز به رجال سیاسی داریم.

وی در پایان یادآور شد: زمان تندروی از جیب مردم به پایان رسیده و ما اکنون نیاز به میانه‌روی، عقلانیت، شهامت، شجاعت و صداقت داریم.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا