آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

طعنه پزشکیان به قاضی زاده و زاکانی/چرا مشکل بورس ۳ روزه حل نشد؟، این توهین به شعور آدم است

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در دور دوم پاسخ به سوالات، به سوالات کارشناسان پاسخ داد.

اهم اظهارات پزشکیان، در سومین فرصت سخنان خود در اولین مناظره انتخاباتی به شرح زیر است:

* من اولین کاندیدایی بودم که وقتی در انتخابات ثبت نام کردم، گفتم که سیاست های کلی قانون برنامه را اجرا خواهم کرد و گفتند تو برنامه نداری.

* اشکالی که شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به قانون برنامه گرفت و به مجلس فرستاد، نوشته ماده الحاقی ۳۵ بر اساس آن، دولت مکلف شده که در عرض یک سال از لازم و اجرا شدن قانون نسبت به تهیه برنامه ها اقدام کند.

* من نگفتم که نسخه بانک جهانی را اجرا کن، من گفتم بانک جهانی ۴۰ کشور را بررسی کرده، آن هایی که موفق شدند این راه را رفتند.

* مسئولیت، روش اجرا و پاسخگویی، آن هایی که می گویند ما می توانیم، مگر قرار نبود یک میلیون مسکن بسازیم؟ تا الآن بیش از ۳۰۰ هزارتا ساخته نشده است. قرار نبود یک میلیون شغل درست کنیم؟

* آقای دکتر مگر نگفت ۳ روزه مشکل بورس را حل خواهند کرد؟ چرا نکردند؟

* این توهین به شعور آدم است.

* در دنیا مشکل نبود راه حل برای حل مشکلات نیست، مشکل کشورهای درحال توسعه و عقب مانده نبود انسان هایی است که علم، مهارت و انگیزه را داشته باشند.

* این نسخه را برای کشور می نویسم دل و روده کشور بهم می ریزد.
* چرا افرادی را که کارشناس نیستند را سر کار می گذاریم؟

* ۴۰ سال است که همه دولت ها می گویند رشد ۸ درصدی داریم چرا نتوانستند؟ الان ادعا می کنیم اما نمی توانیم اجرا کنیم.

* آقای دکتر می گوید ترکیه شکست خورده است، لطفا جاده ها، مغازه ها و صادرات و بازرگانی آنجا را ببینند. قبل از انقلاب ترکیه حسرت جاده های ایران را می خورد اما الآن در یک جاده نزدیک ۷۰ تا ۸۰ تونل زدند اما ما ۴ تا تونل بزنیم افتخار می کنیم.

۲۷۲۱۵

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا