آخرین اخبار روز استان های ایران

طرح های محرومیت زدایی در جویبار با سرعت اجرایی می شود

طرح های محرومیت زدایی در جویبار با سرعت اجرایی می شود

سرپرست فرمانداری جویبار با اشاره به نگاه ویژه دولت به اجرای طرح های محرومیت زدایی روستاها توسط سپاه، گفت: طرح های محرومیت زدایی در جویبار با سرعت اجرایی می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در روستای پطرود از توابع شهرستان جویبار با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استان مازندران و دیگر مسئولین شهری و استانی عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه، برگزار شد.
کمال رستمعلی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت انقلابی برای تقویت روستا، و روستائیان و نیز برای اقتصاد و گردشگری روستا گام‌های بلندی برداشته است، گفت: مجموعه فرمانداری و ادارات دولتی در کنار سپاه برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
سرپرست فرمانداری جویبار با اشاره به تشکیل قرارگاه محله مهدوی، افزود: مجموعه ادارات دولتی در جویبار بهمراه سپاه شهرستان هر هفته از یک روستا بازدید می‌کنند تا بتوانند از ظرفیت‌های بالقوه روستا برای رشد و پیشرفت و مهاجرت معکوس قدم بردارند.
رستمعلی در ادامه با اشاره به بهره برداری از سالن‌های ورزشی در روستاها، خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی با توانمندسازی روستائیان امکان پذیر است.
سرپرست فرمانداری جویبار با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنعتی اضافه کرد: هم مجموعه ادارات دولتی و هم سپاه با یک رویکرد، نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی اقشار آسیب پذیر دارند تا با تلاش و عزم و اراده شاهد رشد و پیشرفت در روستاها و تحقق تمدن نوین اسلامی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا