آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

شعب رای گیری در ۲۸ شهرستان استان اصفهان در آمادگی کامل/مردم رای دادن را به ساعاتهای پایانی موکول نکنند

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمد رضا جان نثاری در جلسه ستاد انتخابات در استانداری اصفهان ضمن تشکر از همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات اظهار کرد: راس ساعت ۸ صبح رای گیری در کل کشور از جمله استان اصفهان آغاز شد. تمامی شعب اخذ رای استان از آمادگی کامل برای انتخابات برخوردار هستند.

ی افزود: در قانون پیش‌بینی شده مرحله اول رأی گیری تا ساعت ۱۸ باشد. اگرچه به صورت تجربی در ادوار گذشته، شاهد تمدید زمان انتخابات بودیم اما به همه مردم عزیز استان اصفهان پیشنهاد می‌شود در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شوند و اقدام به رای دادن کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: شرکت در انتخابات و رای دادن در نظام اسلامی و مردم سالاری دینی ایران، قانون این حق را برای همه مردم قائل شده تا بتوانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشور مشارکت کنند. یکی از این موارد انتخابات رئیس جمهور است که امروز شاهد دومین دوره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم.

جان نثاری گفت: یکی از کارهایی که امروز در جهت پاسداشت خون شهدا انجام می‌شود، برگزاری شکوهمند انتخابات است. قوت در انتخابات باعث قوت نظام اسلامی و کشور است و مردم امروز نیز همانند سالهای گذشته پای صندوق حاضر شده و رای خواهند داد.

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا