آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

ستاد انتخابات: برای انصراف در انتخابات ریاست‌جمهوری، سقف زمانی اعلام نشده / انتخابات احتمالی مرحله دوم ۱۵ تیر برگزار می‌شود

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت؛ نامزدها شخصا یا از طریق نماینده خود باید کناره گیری خود را به صورت کتبی به ستاد انتخابات علام کنند؛ ولی در قانون انتخابات ریاست جمهوری برخلاف قانون انتخابات مجلس، برای انصراف سقف زمانی اعلام نشده است.

انتخابات احتمالی مرحله دوم ۱۵ تیر برگزار می‌شود

همچنین بنابر روایت انتخاب، وی خاطرنشان کرد: اگر نامزدها در مرحله اول اکثریت مطلق آرا را بدست نیاورند، انتخابات به مرحله دوم می‌رود و دو نفری که بیشترین آرا را بدست آوردند، به مرحله دوم می‌روند. اکثریت آرا شامل همه آرا صحیح و باطله خواهد بود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مرحله دوم در روز ۱۵ تیر برگزار می‌شود، یادآور شد: کسانی که متولد ۸ تیر ۸۵ به قبل هستن می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. کسانی که در مرحله اول شرکت نکردند، در مرحله دوم می توانند شرکت کنند.

۲۷۲۱۹

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا