آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

روزی که وینیسیوس رونالدو شد!/عکس

روزی که وینیسیوس رونالدو شد!/عکس

دو سال پیش در چنین شبی بود که رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکوی دور برگشت از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و این ال کلاسیکو حاشیه ها و نکات ویژه خاص خود را داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید که آن زمان با هدایت زیدان به دنبال این بود که قهرمانی رقابت های لالیگای فصل ۲۰۱۹/۲۰ را به دست بیاورد، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف بارسلونا رفت. آن بازی از آخرین بازی هایی بود که پیش از شیوع کرونا در اسپانیا برگزار شد.

از مهم ترین نکات و حاشیه های آن بازی این بود که کریستیانو رونالدو، که در آن زمان بازیکن یوونتوس بود، برای دیدن این ال کلاسیکو از ایتالیا راهی اسپانیا شد و به شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت تا بازی رئال مادرید و بارسلونا را تماشا کند.

روزی که وینیسیوس رونالدو شد!/عکس

نکته جالب توجه دیگر این بازی هم این بود که وقتی وینیسیوس جونیور گل اول رئال مادرید را وارد دروازه بارسلونا کرد، به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد و بدین ترتیب نشان داد که از هواداران او است و از او الگو می گیرد. رونالدو پس از گلزنی وینیسیوس به بارسلونا خوشحال شد و برای او دست زد.

رئال مادرید آن بازی را در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد. گل دوم رئال مادرید را در آن بازی ماریانو به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

  • وینگر سابق پرسپولیس به لیگ برتر باز می‌گردد؟/عکس

  • شجاع و یارانش بالاخره طعم برد را چشیدند

  • برد شباب الاهلی ۱۰ نفره با نوراللهی و قایدی

    251254

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا