فلزیاب

ردیاب ال ار ال 5000 lrl

ردیاب ال ار ال 5000 lrl یکی از بهترین دستگاه های شرکت ترکیه ای هیرا دتکتورز می باشد ردیاب یکی از دستگاه هایی است که می تواند به کاوشگران کمک کند تا در کمترین زمان به گنج و طلاهای گرانبها دست پیدا کنند در این مقاله می خواهیم توضیحاتی را در مورد hiradedektor lrl 5000 را بدهیم و افرادی که این دستگاه را می شناسند می توانند نظرات خود را کامنت کنند.

ویژگی های ردیاب ال ار ال 5000 lrl

ال ار ال 5000 lrl از محصولات جدید شرکت هیرا دتکتورز ترکیه است که در جهان و همچنین ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد و با استفاده از فناوری جدید کار شده در آن به یکی از دستگاه های قدرتمند جهان تبدیل شده است.

ویژگی های خوب این دستگاه وجود سیگنال های قدرتمند که در هنگام زمین وارد زمین در عمق های مختلف می شود و این سیگنال ها از طریق آنتن های قدرتمندی که ردیاب 5000 lrl دارد می تواند تمامی طلاها ، فلزهای گرانبها ، دفینه ها و … را به راحتی کاوش کند و هیچ چیزی از چشم این ردیاب نمی تواند پنهان بماند از ویژگی مثبت این دستگاه می توانیم به برد و عمق بالای آن اشاره کنیم که هر چقدر اجسام بزرگ تر باشد می تواند عمق های بیشتری را بزند.

ردیاب 5000 lrl می تواند در تمامی محیط ها از جمله مرطوب ، شنی ، ماسه ای و بقیه موارد بهترین عملکرد را از خود به نمایش می دهد و در مقابل با محیط ها محدودیت ندارد.

ال آر ال 5000 قادرت است در تمامی محیط ها و زمین ها تا شعاع 1 کیلومتری و همچنین عمق 7 متری تمامی اشیاء درون زمین را به راحتی کاوش و شکار کند

مشخصات کلی ال ار ال 5000

ردیاب 5000 lrl در مقایسه با سایر رقیب های خود از نقاط قوت زیادی برخوردار است و با شرکت های بزرگ رقابت می کند معمولا خیلی کم پیدا می شود که برندهای مشهور ردیاب های بسیار قوی را داشته باشند معمولا روی فلزیاب ها و طلایاب های خود کار کردند که خوشبختانه شرکت هیرادتکتورز به یکی از بهترین سیستم های جهان تبدیل شده است.

مشخصات کلی دیگر این دستگاه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ردیاب قدرتمند ساخت هیرا دتکتورز ترکیه
  • مقاوم در برابر ضربه
  • بدنه ضد آب و استفاده در سواحل و دریا
  • قدرت و دقت بسیار بالا
  • حذف نویز و سیگنال ها و فلزات مزاحم
  • باتری بسیار قدرتمند و قابل شارژ
  • چند سیگنال بودن دستگاه
  • شعاع عملیاتی 1 کیلومتری
  • بالانس و تعادل و کارکرد راحت
  • دارای وزن کم و جمع جور بودن در نقاط مختلف
  • عمق کاوش تا 7 متری
  • دارای دفترچه اموزشی رایگان
  • گارانتی

ردیاب ای کی اس AKS

ردیاب دیگر شرکت های

حالت های کاربری فلزیاب ال ار ال 5000

حالت های کاربری به کاوشگران کمک می کند که دنبال اهدافی که هستند راحت تر فیلتر شود که خوشبختانه این ردیاب هم دارای حالت های کاربری مختلفی است که می توانیم حالت های زیر را نام برد.

حالت های کاربری ردیاب ال ار ال 1000

  • حالت مخصوص مربوط به طلا
  • دکمه مخصوص مربوط به نقره
  • حالت مخصوص مربوط به برنز

با استفاده از فرکانس های مختلفی که روی این ردیاب وجود دارد کاوشگران می توانند به صورت دستی حساسیت های این دستگاه را به نقره ، طلا و برنز تنظیم کنند.

ویژکی ردیاب و طلایاب ها ال آر ال 1000

1- قابلیت تشخیص معادن و ردیابی آنها: این دستگاه‌ها می‌توانند به طور دقیق به معدن طلا، نقره، الماس و سایر فلزات گرانبها پی ببرند و مکان آنها را تعیین کنند.
2- حساسیت بالا: این دستگاه‌ها قادر به تشخیص مواد فلزی به صورت دقیق و با حساسیت بالا هستند. آنها می‌توانند حتی به فلزات کوچکی همچون ذرات طلا و نقره واکنش نشان دهند.
3- تنظیمات قابل تعدیل: دستگاه‌های ردیاب و طلایاب قابلیت تنظیم برای تشخیص بیشتر یا کمتر مواد فلزی را دارند. این به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات را براساس نیاز خود تغییر دهند.
4- قابلیت تشخیص نوع فلز: بعضی از دستگاه‌ها قابلیت تمایز مواد فلزی مختلف را دارا هستند. این به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند مواد فلزی مورد علاقه خود را شناسایی کنند.
5- پوشش ضد آب: بسیاری از دستگاه‌های ردیاب و طلایاب دارای پوشش ضد آب هستند که به کاربران اجازه می‌دهد در هر شرایط جویی از آنها استفاده کنند. این ویژگی بسیار مهم است زیرا عموماً مواد فلزی در آب و در شرایط جوی خاصی یافت می‌شوند.
6- قابل حمل بودن: بیشتر دستگاه‌های ردیاب و طلایاب کوچک و قابل حمل هستند و می‌توانند به راحتی در کیف یا کیسه حمل شوند. این به کاربران امکان می‌دهد آنها را در سفرها و ماجراجویی‌های خود به راحتی به همراه داشته باشند.
باید توجه داشت که هر دستگاه ردیاب و طلایاب و ویژگی‌های خاص خود را دارد و بسته به نیاز و ترجیحات شما می‌توانید دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی‌ها را دارا باشد.

قیمت ردیاب ال ار ال 5000 lrl

ردیاب ال ار ال 5000 lrl از سیستم هایی است که قیمت آن به نسبت عملکرد بالایی که دارد بسیار با صرفه است و برای تمامی افراد مبتدی و همچنین حرفه ای این سیستم پیشنهاد می شود.

قیمت دقیق ردیاب ال ار ال 5000 lrl متناسب با دلار روز است و افرادی که قصد خریداری این دستگاه را دارند می تواند با مشاوران سایت همین سایت در ارتباط باشند در بتوانید در کمترین زمان این محصول را دریافت کنید.

اورجینال بودن در موقه خرید دستگاه های خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که حتما باید مشتری ها توجه ویژه داشته باشند که ما این محصولات با شرط اورجینال و استعلام از خود شرکت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

09390087754

سایر محصولات شرکت hiradedektor شامل موارد زیر است.

ردیاب ال ار ال 1000 lrl پرو

جی تی آر 8

GTR-8 ULTRA

جی تی ار 9

جی تی ار 10

GTR COMBO

ردیاب ری فایندر Rayfinder (این محصول برای شرکت یونان است )

لینک محصول مربوط به شرکت

منبع : سایت مشاور فلزیاب

نوشته ردیاب ال ار ال 5000 lrl اولین بار در شرکت مشاوره فلزیاب. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا