آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

رجب‌زاده: تیم ملی بهترین فرصت را برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی دارد/ اسکوچیچ باید بماند

اخبار ورزشی – مهدی رجب‌زاده درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه قرعه‌کشی جام جهانی 2022، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی در بهترین شرایط خود قرار دارد و یکی از بهترین دوران خود را سپری می‌کند. ایران یکی از بهترین خطوط حمله آسیا را دارد و مهاجمان ما از هر فرصت گلزنی استفاده می‌کنند. برابر لبنان تغییراتی در برخی پُست‌ها ایجاد شد که باز هم عملکرد خوبی داشتیم و راحت پیروز شدیم. تاکنون هیچ‌وقت چنین صعود راحتی نداشتیم.

وی در خصوص افزایش انتقادات نسبت به دراگان اسکوچیچ با شکست برابر کره جنوبی اظهار داشت: از لحاظ امکانات، از کره جنوبی و حتی کشورهایی چون عربستان و امارات عقب هستیم، اما کشورمان اینقدر استعداد دارد که بازیکنان ایرانی به تیم‌های خارجی می‌روند و آبدیده می‌شوند. تیم ملی دیدارهای دوستانه خوبی انجام نداده بود، اما در دور انتخابی جام جهانی فوق‌العاده ظاهر شد.

مدیرروستا: برای صعود از گروه‌مان در جام جهانی نیاز به مربی طراز اول داریم

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان با تمجید ویژه از یوزهای ایرانی عنوان کرد: تیم‌هایی چون لبنان، سوریه و امارات در چند سال گذشته آزارمان می‌دادند، اما حالا رقبای قدرتمندی به شمار نمی‌روند. تیم ملی اینقدر انسجام و قدرت دارد که به‌راحتی از سد چنین تیم‌هایی می‌گذرد. نسل بسیار خوبی داریم که بازیکنانش به بلوغ رسیده‌اند و قابلیت صعود به مرحله حذفی جام جهانی را داریم. فاصله نیمکت‌نشینان با بازیکنان اصلی کم شده و تجربه بالای لژیونرهای تیم ملی به روحیه آنها کمک می‌کند.

رجب‌زاده با بیان اینکه تیم ملی ایران برابر رقبای قدرتمند انگیزه بالایی دارد، گفت: تیم‌های سیدهای مختلف جام جهانی فاصله چندانی با هم ندارند و اختلاف آنها یک یا دو گل است. همه تیم‌ها ساختار دفاع و حمله را یاد گرفته‌اند و گلزنی راحت‌تر شده است. امیدوارم در گروه متعادلی قرار بگیریم تا بازیکنان توانایی خود را نشان بدهند و از مرحله گروهی صعود کنند. چنین کاری از این بازیکنان برمی‌آید و جام جهانی 2022، بهترین فرصت برای رقم زدن این اتفاق است.

اعلام سیدبندی رسمی قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر + تصاویر

وی در واکنش برخی کارشناسان که معتقدند اسکوچیچ تجربه کافی برای سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی را ندارد، خاطرنشان کرد: من مخالف ورود مربیان معتبرتر نیستم، اما اسکوچیچ بهترین گزینه سرمربیگری ایران است. او تیم ملی را در شرایط بحرانی تحویل گرفت و کسی فکر نمی‌کرد هر چهار بازی مرحله قبلی را ببریم. اسکوچیچ بازی‌هایش را برد و تیم ملی با اقتدار به جام جهانی صعود کرد. مربی خودش را با نتایج ثابت می‌کند و اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته است. حق اوست که در جام جهانی هم سرمربی ایران باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا