دسته‌بندی نشده

در انتخاب سررسید برای هدیه سال نو باید چه نکاتی رعایت کنیم؟

انتخاب سررسید برای هدیه سال نو برای شرکت ها و سازمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است. هدیه سال نو 1403 علاوه بر آنکه باید ظاهری زیبا داشته باشد و شعار و چشم انداز شرکت را معرفی کند، در عین حال باید کاربردی باشد. سررسید هدیه ای کاربردی است و با انجام سفارشی سازی های لازم مانند چاپ لوگو و به کارگیری طرح های مرتبط، تبدیل به هدیه ای ایده آل خواهد شد. با این حال در انتخاب آن باید به نکاتی مهم توجه کنید تا به نتیجه دلخواه و موثر دست یابید. ما را در این مقاله همراهی کنید تا این نکات را برای شما بازگو کنیم.

سررسید
سررسید

مزایای سفارش سررسید قبل از عید

اواخر اسفند که از راه می رسد، همه به تکاپو می افتند تا کارهای خود را در سال قدیمی به پایان برسانند. در میان این تکاپو انتخاب و سفارش هدیه کاری سخت و دشوار می شود. انتخاب و سفارش سررسید قبل از عید، هر چه زودتر انجام بشود بهتر است. طبق تحقیقاتی، گفته شده است که 74 درصد از سررسیدهایی که هفته آخر ماه اسفند سفارش داده می شوند، پس از تعطیلات نوروز به دست کاربران می رسند. اما شما قصد دارید برای سال جدید، این هدایای را به کارمندان، مدیران یا مشتریان وفادار خود هدیه بدهید. پس هر چه زودتر سفارش خود را ثبت کنید، بهتر خواهد بود.

همچنین، با انجام این کار فرصت کافی برای انتخاب طرح، رنگ، نحوه نمایش لوگو و اطلاعات درون سررسید خواهید داشت. برای انتخاب سررسید برای هدیه سال نو پیشنهاد می کنیم رنگ هایی را انتخاب کنید که در ارتباط با برند شما هستند. در رابطه با انتخاب طرح مناسب پیشنهاد می کنیم با طراحان و متخصصان گروه جوپنزا مشورت کنید چرا که سال ها در این زمینه تجربه کسب کرده اند.

انواع سررسید برای اخر سال

یکی از ویژگی های هدیه سال نو آن است که منحصر به فرد و خاص باشد. انواع سررسیدها را می توانید برای آخر سال سفارش دهید. در این بخش انواع مختلف سررسیدها را معرفی کرده و ویژگی های هر یک را بازگو می کنیم:

  1. سررسید اختصاصی: سررسیدهای اختصاصی هدیه ای منحصر به فرد هستند چرا که تمامی صفحات و جلد در ابعاد و طرح دلخواه شما چاپ خواهند شد. اطلاعات شرکت یا برند با تایپوگرافی زیبا در صفحه های اصلی و تمامی صفحات سررسید چاپ می شوند. اما دقت کنید که چاپ این نوع سررسید به زمان بیشتری نیاز دارد، پس از چند ماه قبل از سال جدید، نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنید. برای ثبت سفارش سررسید اختصاصی به وب سایت جوپنزا مراجعه کرده یا با شماره تماس 02122925602 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.
  2. سررسید فانتزی: طرح های این نوع سررسید شاد و فانتزی است و برای سنین مختلف کاربرد خواهد داشت.
  3. سررسید اروپایی: نوع اروپایی ابعاد خاصی دارد و بسیار خوش دست است و هدیه ای مناسب در ست های مدیریتی خواهد بود.
  4. سررسید وزیری: نوع وزیری ابعاد بزرگی دارد و اگر مخاطب شما به فضایی برای نوشتن نیاز دارد، پیشنهاد می کنیم این نوع را انتخاب کنید.
  5. سررسید پالتویی: نوع پالتویی امروزه بسیار محبوب شده و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد قابل حمل است.

سررسیدها را می توان براساس ابعاد، نوع دوخت و فرم صحافی دسته بندی کرد. که در این بخش ما تنها به برخی از ابعاد اشاره کردیم.

هزینه سفارش اول وقت کمتر است یا نزدیک روزهای سال تحویل؟

به طبع هر چه فاصله با آخر سال بیشتر باشد، از آن تکاپوی که بیان کردیم، کاسته خواهد شد. در نتیجه سفارش اول وقت هزینه کمتری نسبت به روزهای آخر سال خواهد داشت. همچنین، باید تغییر قیمت مواد اولیه را نیز مد نظر داشته باشید. با این حال، تخفیف های ویژه نزدیک به سال نو را نیز باید در نظر بگیرید.

سررسید
سررسید

نکات کلی ثبت سفارش سررسید

در انتخاب سررسید مانند هر هدیه دیگر، باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا مخاطب را جذب کند. اما افراط در این ویژگی ها می تواند نتیجه عکس داشته باشد. به عنوان مثال اگر صفحه های سررسید را با عکس های بزرگ، جدول و شعر و فال پر کنید و جای کافی برای یادداشت گذاری نداشته باشد، قطعا زیاده روی کرده اید. بهتر است از هر عنصر در ابعاد و میزان مناسب استفاده کنید.

قطع سررسید را مد نظر داشته باشید. اگر دوست دارید مخاطب شما همواره این سررسید را همراه داشته باشد و به نوعی برند شما را به دیگران نیز معرفی کند، بهتر است قطع های اروپایی، پالتویی و جیبی را انتخاب کنید.

جلد سررسید با توجه به بودجه شما می تواند بسیار لوکس یا ساده باشد. تقویم های چرمی خاص و زیبا هستند اما هزینه بیشتری را به همراه دارند.

علاوه بر جلد به نوع کاغذ نیز توجه کنید. کاغذهای گلاسه زیبا و جذاب هستند و لوگوی چاپ شده بر روی آنها بهتر نمایش داده می شود. قیمت کاغذ در اواخر سال متناوب است در نتیجه با ثبت زودتر سفارش خود قیمتی ثابت و کمتر پرداخت کنید.

چاپ سررسید سال نو در شرکت جوپنزا

اگر به دنبال سررسیدی هستید که با بالاترین کیفیت طراحی، چاپ و صحافی شده باشد، شرکت چوپنزا را انتخاب کنید. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه چاپ و طراحی انواع محصولات از جمله سررسید، تقویم و کاتالوگ توانسته تا نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند. طراحان این مجموعه سررسید اختصاصی شما را به بهترین شکل با توجه به نیاز و مخاطب هدف، طراحی خواهند کرد و سپس با بهترین مواد به چاپ می رسانند. شما می توانید همین امروز با مراجعه به وب سایت رسمی مجموعه جوپنزا https://jopenza.com/ سفارش سررسید سال نوی خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت سررسید چقدر است؟

قیمت سررسید به عوامل مختلفی از جمله جنس، جلد، نوع صحافی و نوسانات بازار وابسته است.

  1. بهترین زمان برای ثبت سفارش سررسید چه زمانی است؟

برای ثبت سفارش سررسید اختصاصی و تبلیغاتی بهتر است چند ماه زودتر از فرا رسیدن سال نو نسبت به آن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا