آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

درخواست سنگین پدیده ملی‌پوش از پرسپولیس

اداکسو
درخواست سنگین پدیده ملی‌پوش از پرسپولیس

جواد آقایی پور مهاجم مدنظر سرخ ها درخواست بسیار بالایی از مدیران پرسپولیس داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با وجود اینکه پرسپولیس بدون سرمربی است و هنوز وضعیت نیمکت این تیم مشخص نشده، مذاکره مدیران این تیم با چند بازیکن مطرح لیگ برتری آغاز شد ولی هنوز پرسپولیس نتوانسته با بازیکن جدیدی قرارداد ببندد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از گزینه هایی که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار داشت، جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان بود. این بازیکن که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد، در لیست نقل و انتقالاتی اوسمار قرار داشت و از همین رو طی روزهای گذشته مدیران پرسپولیس با وکیل این بازیکن جلسه ای را برگزار کرد.

آقایی پور با استقلال خوزستان قرارداد دارد و گفته می شود مبلغ رضایتنامه این بازیکن ۱۰ میلیارد گذاشته شده است. در جلسه ای که بین وکیل آقایی پور و یکی از مدیران پرسپولیس برگزار شد، این بازیکن جدا از پول رضایتنامه و برای خودش هم مبلغ بسیار بالایی را پیشنهاد داد که بلافاصله از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد.

رقم پیشنهادی این بازیکن جوان به مراتب بالاتر از سقف پرداختی باشگاه پرسپولیس بوده و همین موضوع باعث شده تا مذاکرات طرفین فعلا به بن بست برسد و به توافق منجر نشود. گفته می شود این بازیکن از استقلال هم پیشنهاد دارد و مذاکراتی را هم با این باشگاه انجام داده است.

258 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا