رپورتاژ

خرید آپارتمان در شهرک صدف :

شاید تا کنون به گوشتان خورده باشد که کسی با اظهار پشیمانی بگوید اگر در فلان سال سرمایه خود را میدادم و فلان ملک و زمین را میخریدم الان برد کرده بودم !

خرید آپارتمان قطعا یکی از راه مناسب برای سرمایه گذاریست . ملک شما هیچ وقت از ارزش نمی افتد اما پول توی جیب شما چرا !

همچنین که خانه ای خوب ، چیزیست که نیاز به آن همواره از واجبات است . اگر به صورت کلی بخواهیم به ماهیت خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری نگاه کنیم، متوجه می شویم که این کار می تواند برای حفظ ارزش پولمان در برابر تورم و اثرات ناشی از آن کمک کننده باشد و قدرت خرید ما را حفظ کند و حتی افزایش دهد .

اما خرید ملک و آپارتمان به این سادگی ها هم نیست و نیاز دارد تا از قبل تر کمی در مورد آن مطالعه کنید .

اگر دنبال خانه های لوکس در مناطق آرام و خوش آب و هوا در اطراف تهران هستید ، بد نیست تا انتهای این مطلب با ما باشید .

شهرک صدف در منطقه اندیشه ، شهرکی نوساز با مزایای ویژه جهت سرمایه گذاری و خرید خانه است. خرید آپارتمان در شهرک صدف واقع در اندیشه ، پیشنهادی است که نظر هر خریداری را جلب می کند. جدا از آب و هوای مناسب و امکانات رفاهی آن ، خرید آپارتمان در شهرک صدف به علت نزدیکی به فاز ۳ اندیشه که یکی از مکان های مناسب برای خرید خانه در اندیشه است ، شما را از مزایای فاز سوم اندیشه نیز بهره مند می سازد .

بافت شهری شهرک صدف شباهت زیادی به شهرک مریم، و فازیک دارد و جزو شهرداری شهریار محسوب میشود و تمام عوارض قانونی مرتبط با این شهرک مربوط به شهرداری شهریار می باشد و به این دلیل شهرداری شهر شهریار موکلف می باشد که به شهروندان و ساکنان این شهرک خدمات رسانی کند و به دلیل نزدیکی به فاز سه اندیشه این شهرک را جزء اندیشه می شناسند.

نکته قابل توجه این است که این اپارتمان ها متراژ بالایی داشته و برخلاف سایر آپارتمان های تجمعی ، آپارتمان های شهرک صدف با واحد های کمتر و مساحت بیشتر یک مکان ارام و دور از هیاهو را برای شما و خانواده عزیزتان فراهم میسازد . از مزایای داخلی این ساختمان ها میتوان به دارا بودن دو ویو در داخل واحد ها اشاره کرد که ویو زیبای کوهستان و ویو زیبای شهری را برای ساکنین به صورت همزمان, به همراه دارد. هم چنین, در برخی از بلوک ها, سرایداری 24 ساعته وجود دارد که رفاه و نظم ساختمان را تامین می کند.

اگر برایتان مهم است که وقتی لوکیشن برای مهمانانتان می فرستید آن ها را به خانه ی لوکس و محله ای معروف دعوت کنید ، این شهرک شما را به خواسته تان می رساند ،شهرکی که هم تازه تاسیس است هم آپارتمان هایی دلخواه در خود جا داده است .

قطعا برای شمایی که میخواهید وارد یک منطقه جدید بشوید فرهنگ بالای همسایه ها و امنیت محیط مورد توجه و مهم است . چرا که در زندگی آپارتمانی همان گونه که مستحضرید ارتباط تنگاتنگی با همسایه های اطرافتان دارید .

امنیت در شهرک صدف اندیشه :

این شهرک با وجود کوچک بودن به دلیل نیروی انتظامی و فرهنگ کلی از نظر امنیت در سطح خوب و بالایی می باشد و به دلیل نزدیکی به پاسگاه نیوری انتظامی همچنین نزدیک بودن به کمربندی اصلی و نزدیکی به فاز سه اندیشه و شهریار از روشنایی و امنیت بالایی برخوردار است .

شایان به ذکر است که انواع آپارتمان های نقلی و بزرگ با بافت و معماری مناسبی ، بافت شهری خوبی را ایجاد کرده  است ، طوری که در عین نوساز بودن این منطقه به خوبی توانسته فیدبک های مثبت و نظرات مختلفی را به خود جلب کند .

خرید آپارتمان در شهرک صدف امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد .

امکانات شهرک صدف اندیشه :

از نظر امکانات رفاهی شهرک صدف در نزدیکی بیمارستان فوق تخصصی نور و بیمارستان تامین اجتماعی شهریار و دانشگاه پیام نور ، مجتمع فنی حرفه ای قرار دارد و همچنین به دلیل نزدیکی به فاز 3 اندیشه دارای کلیه امکانات رفاهی ائم از مدارس ، دانشگاه ،کتابخانه ، فضای گردشی و ورزشی و پارک ها و بوستان ها و… می باشد، از مکان های دیدنی اندیشه می توان به بازار ایرانی اسلامی فاز 4 اندیشه اشاره کرد .

در یک جمع بندی کلی  میتوان گفت خرید آپارتمان در شهرک صدف ، هم از جهت سکونت برای شما ایده آل است هم از جهت سرمایه گذاری ، اگر همچنان مردد هستید که این منازل امکانات مناسب دارد یا نه میتوانید به عکس های زیر توجه کنید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا