آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی

خبر مهم درباره پرداخت یارانه نقدی و معیشتی

بخش اقتصادی آخرین و خبرهای اقتصادی معرفت نیوز نوشت

سایت کلایمر نما ارائه دهنده کلایمر و اجاره کلایمر در سایت https://climbernama.ir می باشد برای اجاره کلایمر به سایت مراجعه نمایید

خبر مهم درباره پرداخت یارانه نقدی و معیشتی

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت یارانه نقدی و معیشتی در سال آینده توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود میرکاظمی در تازه‌ترین اظهارنظر، درباره پرداخت رقم یارانه‌ ریالی در ازای حذف ارز ترجیحی در سال بعد، گفت: متوسط پرداختی یارانه ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود و این مسئله براساس وضعیت دهک‌ها در جلسات کارشناسی تعیین خواهد شد.

به گفته وی، جریان به نحوی خواهد بود که قدرت خرید حدود پنج دهک پایین افزایش یافته و دهک‌های بالا که سرانه مصرف بالاتری دارند پول بیشتری خرج خواهند کرد.

خبر مهم درباره پرداخت یارانه نقدی و معیشتی

میزکاظمی این را هم عنوان کرد که در حال حاضر ۸۵ میلیارد دلار یارانه پنهان پرداخت می‌شود که عمده آن را پردرآمدها مصرف می کنند، در حالی که کسی نسبت به این موضوع اعتراض ندارد، ولی دولت سعی بر تغییر این روال دارد.

میرکاظمی همچنین تصریح کرد که پرداخت یارانه نقدی و معیشتی هم در سال بعد ادامه دارد ولی به گونه‌ای که یارانه پردرآمدها حذف و به سمت کم درآمدها حرکت و افزایش پیدا کند.

مشروح اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه درباره بودجه سال آینده را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

این محتوا توسط بخش اقتصادی که مهمترین و آخرین خبرهای اقتصادی روز ایران را جمع آوری و انتشار میدهد توسط وب سایت خبرگزاری خبر آنلاین منتشر شده و در سایت معرفت نیوز منتشر گردیده است معرفت نیوز در قبال صحت محتوای منتشر شده هیچ نوع مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا