آخرین اخبار روز استان های ایران

حل اختلاف 30ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین

اداکسو
حل اختلاف 30ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین

رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین از حل اختلاف 30 ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری، رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی اختلاف دیرینه سه طایفه در یکی از مناطق روستایی بخش بشاریات از سال 70 تاکنون شاهد وقوع نزاع های متعدد در این منطقه بوده ایم که در برخی موارد با آسیب های جسمی همراه بوده است.

حیدری افزود: در راستای جلوگیری از تشدید منازعات و سرایت آن به نسل های بعدی این طوایف، با وساطت رییس دادگاه و اعضاء شورای حل اختلاف بخش بشاریات جلسات مکرری در شورا و در محل سکونت آنها به صورت شبانه روزی برگزار شد که طی مدتی کمتر از 5 ماه منجر به حل و فصل اساسی مشکلات واختلافات دیرینه شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: با مصالحه طرفین دعوی قریب به 14فقره پرونده مختومه شد.

حجت الاسلام حیدری همچنین بیان کرد: از اقدامات و تلاش اعضای شورای حل اختلاف بخش بشاریات که با فعالیت جهادی و انجام جلسات مکرر اختلافات خانوادگی طوایف را حل و فصل کردند، تشکر می کنم.

او با تقدیر و تشکر از اعضاء شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده های مختلف و مهم قضایی اظهارکرد: فعالیت و کارهای خیر خواهانه اعضاء شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بسیار ارزشمند و ماندگار است و امیدواریم با حمایت معنوی و مالی مسئولان از تلاش ها و خدمات این عزیزان تقدیر به عمل آید.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا