آخرین اخبار روز استان های ایران

حق آبادان را فریاد می زنیم/ مردم تنها حق اولیه خودشان را می خواهند

حق آبادان را فریاد می زنیم/ مردم تنها حق اولیه خودشان را می خواهند

فرماندار ویژه شهرستان آبادان خطاب به مدیرکل سرمایه گذاری پروژه فراگیر و اشتغال روستایی وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، گفت: وقتی نماینده مردم در مجلس می گوید حق آبادان را بیشتر بدهید، همه ی ما باید آن را فریاد بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، احسان عباسپور عصر امروز در جلسه ی شورای اشتغال شهرستان آبادان که با حضور مولوی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اسدی مدیرکل سرمایه گذاری، پروژه فراگیر و اشتغال روستایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولان مربوطه با دستور کار ارائه تسهیلات سرمایه گذاری اشتغال زایی روستایی در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد؛ اظهار کرد: همه می دانیم کلید واژه اشتغال در راستای توسعه ی شهری شاید مهمترین مبحثی باشد که امروزه می تواند به صورت جدی پیگیری شود.

وی خطاب به مدیرکل سرمایه گذاری، پروژه فراگیر و اشتغال روستایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: خوب می دانیم که شما در تسهیلات سرمایه گذاری اشتغال حرف اول و آخر را می زنید. وقتی نگاه می کنیم که یک مکتب جهادی در این فرایند ساری و جاری هست واقعا خوشحال می شویم. کار تیمی و میدانی یعنی همین. نمی شود که ادعای مکتب حاج قاسم را داشته باشیم و بعد بنشینیم پشت میز و کاری انجام ندهیم.

وی تصریح کرد: وقتی رییس جمهور در عرض یک ماه، دو مرتبه به استان خوزستان سفر می کند و بر خود وظیفه می داند که برای خوزستان اقدام کنند، تمام وزرا و مدیران و روسا وظیفه دارند این مسئولیت را بر دوش خود حفظ کنند. توسعه خوزستان و آبادان و خرمشهر با حضور میدانی به نتیجه می رسد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: انتظارمان آنست که ۴۴ سال عقب ماندگی آبادان با حدت و شدت بیشتری در این دولت پیگیری شود.

عباسپور؛ با بیان اینکه مردم آبادان در بدترین شرایط ممکن زندگی می کنند، گفت: چند سهمیه سرمایه گذاری اشتغال دردی را دوا نخواهد کرد. مردم دیگر تاب تحمل سختی های مضاعف تر را ندارند. ما برای آبادان فریاد خواهیم زد.

وی افزود: اگر امنیت می خواهید از همین نقاط صفر مرزی نشأت خواهد گرفت. صرف توسعه‌ی تهران، اصفهان، مشهد و اراک این امنیت بوجود نمی آید. نخست بایستی شهرهای مرزی همچون آبادان، خرمشهر، ایلام و کرمانشاه به توسعه برسند تا امنیت به وجود آِد.

وی با تاکید بر اینکه مردم آبادان حق اولیه خودشان را می خواهند؛ اظهار کرد: ضمن قدردانی از مصوبات جلسه امروز اما وقتی نماینده مردم در مجلس در این نشست می گوید که حق آبادان را بیشتر بدهید، همه ی ما بایستی آن را فریاد بزنیم.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: آبادان نسبت به بسیاری از شهرهای شمالی خوزستان چندین برابر آسیب دیده است. نمی شود که فلان مبلغی که آنجا هزینه می شود، برای ما نیز همان قدر هزینه شود، اینگونه قبول نخواهیم کرد. شک نکنید به عنوان سرباز مردم و به کمک نمایندگان و تمام مدیران حق آبادان را خواهیم گرفت و برای آن نیاز به همدلی و همراهی عمومی داریم.

عباسپور، یادآور شد: بایستی منیت ها را کنار بگذاریم. اگر با هم یک دست باشیم موفق خواهیم شد و گرنه آبادان با همین شرایط پیش می رود. برای آبادی آبادان بایستی کنار هم باشیم نه رو در روی هم.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا