آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

جوکار: عاملان اقدام تروریستی شیراز با پاسخ محکمی مواجه خواهند شد

اداکسو

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروریستی امروز در شیراز گفت: آمریکایی که داعش را برای نابودی اسلام پدید آورد، این حادثه تروریستی و این حوادث را هدایت می‌کند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که همانطور که اقدامات ضد ایرانی‌اش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برایش نتیجه‌ای در بر نداشته، حمایت از تروریست‌ها برای ایجاد ناامنی در ایران نیز برایش نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و البته باید هزینه آن را نیز بپردازد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا باید بداند که اینگونه اقدامات نتیجه عکس آنچه را که مدنظرش است خواهد داشت و باید بداند که اینگونه اقدامات بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ محکمی را از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

جوکار خاطرنشان کرد: نه تحریم‌های اقتصادی و نه فضاسازی‌های رسانه‌ای، هیچ یک نتوانسته آمریکا را در مورد جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود برساند و همواره شاهد ناکامی آمریکا از این قبیل اقداماتش بوده‌ایم.

وی افزود: آمریکا نمی تواند استقلال خواهی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را تحمل کند و البته این گونه اقداماتش علیه ملت ایران نیز برایش نتیجه‌ای در بر ندارد اما باید بداند که به طور خاص پاسخ محکمی را در قبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز دریافت خواهد کرد.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا