آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

جلیلی همچنان به روحانی حمله می کند /اینبار؛ قیمت بنزین

اداکسو

به انتشار از سایت معرفت نیوز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آخرین مناظره ریاست جمهوری به ارائه برنامه‌های خود در حوزه قیمت حامل‌های انرژی پرداخت.

اهم پاسخگوهای جلیلی به شرح زیر است:

*باز من توضیح بدهم که اینها الان تنها نیستند معلوم است که رییس جمهور اسبق و اطرافیانش در ستاد چه کسی هستند.

*آقای پزشکیان شما امروز در دانشگاه صحبت نمی‌کنید باید متناسب منصب ریاست جمهوری صحبت کنی و وقتی رییس جمهور شوی باید بدانی چه کار میخواهی کنی، رییس ستاد شما دیشب یک چیز می‌گوید شما الان می‌گویید نه. رییس ستاد شما از بنزین ۲۵ هزار تومانی می‌گوید.

*دوره ریاست جمهوری دوره آزمون و خطا نیست هر روزی که می‌گذرد به مردم فشار وارد می‌شود. ما برنامه داریم و در مورد آن بحث کردیم و در مورد چگونه اجرایی شدن آن هم صحبت کردیم.

*نگاه روحانی این طور که بود که چه کسی گفته باید به همه یکسان بدهیم اما این عدالت نیست که کسی که ماشین ندارد با کسی که ماشین دارد یکسان نباشد، این ظلم به مردم است.

* برنامه این است که مردم را در طرح عظیم ملی مشارکت بدهیم اگر مردم را در مدیریت مصرف انرژی بدهیم آن موقع چون مردم در این موضوع احساس نفع می‌کنند وارد می‌شوند اینجا باید به مردم اعتماد کرد.

* این موضوع فقط مربوط به بنزین نیست بلکه در مورد گاز و برق هم است و این به معنای افزایش قیمت نیست. زیرساخت‌ها در کشور فراهم است و می‌توان از برق شروع کرد ‌و وقتی مردم لذت آن را بچشند، خودشان اعلام می‌کنند.

۲۷۲۱۱

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا