آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

جامعه اسلامی مهندسین: دستگاه‌های امنیتی و نظامی انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را بگیرند

اداکسو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: جامعه اسلامی مهندسین از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی می خواهد تا انتقام خون این شهدای مظلوم را از قاتلان و آمران این جنایت فجیع بستانند و خواب برهم زدن امنیت ایران سربلند را بر دشمنان این مرز و بوم پریشان سازند.

متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بازهم دست استکبار از آستین تروریست‌های تکفیری بیرون آمد و این‌بار ایران را عزادار غم زائران مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی(ع) نمود. این واقعه دردناک بار دیگر ثابت کرد که همدلی و وحدت در راستای امنیت ملی چقدر می تواند مهم و حیاتی باشد و درست در میانه آشوب و اغتشاش، خون عزیزان هموطن ما در یک حرم مقدس مظلومانه و بی دفاع بر زمین جاری شد.

جامعه اسلامی مهندسین این مصیبت بزرگ را به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران بالاخص خانواده های محترم شهدای به خون خفته این جنایت تکفیری ها تسلیت عرض می نماید و از کلیه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی می خواهد تا انتقام خون این شهدای مظلوم را از قاتلان و آمران این جنایت فجیع بستانند و خواب برهم زدن امنیت ایران سربلند را بر دشمنان این مرز و بوم پریشان سازند.

موکدا از دستگاه های ذیربط انتظار داریم در حفظ امنیت بقاع متبرکه نهایت مساعی و دقت خویش را مصروف سازند.

انّ الله سریع ذوانتقام

جامعه اسلامی مهندسین

پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا