رپورتاژ

تراوک سایت خرید خانه در ترکیه (آلانیا و استانبول)

اداکسو

یکی از روش های سرمایه گذاری که اتفاقا قدرت نقد شوندگی بسیاری هم دارد خرید خانه است. با توجه به سقوط ارزش پول ملی خرید خانه در یک کشور خارجی می تواند حکم عبارت یک تیر و دو نشان باشد. هم می تواند موجبات سرمایه گذاری شما را فراهم کند و هم سبب فراهم شدن امکان اقامت شما در آن کشور می شود. اما در هر زمینه ای باید کار را به کاردان سپرد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم درباره تراوک (fa.travok.estate) سایت خرید خانه در ترکیه توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم.

خرید خانه و اخذ اقامت طبق قوانین ترکیه

کشور ترکیه مدتهاست که روی صنعت توریست و جذب گردشگر سرمایه گذاری می کند. بدلیل واقع شدن شهری مانند استانبول در این کشور و موقعیت خاصی که این شهر دارد بسیاری از افراد تمایل به خرید خانه و یا راه اندازی کسب و کار در این شهر دارند. این شهر پرجمعیت ترین شهر اروپا می باشد و هم اکنون 65 درصد آن را بخش اروپایی و 35 درصد آن بخش آسیایی تشکیل می دهد. تراوک درخدمت شماست تا شما را در مسیر خرید خانه در این شهر یاری کند. کشور ترکیه در این باره قوانین خاص خود را داراست. در ادامه درباره مهم ترین قوانین کشور ترکیه برای اخذ اقامت به کمک خرید خانه برای شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مهم ترین خدمات تراوک

تراوک از سال 2014 مشغول به انجام تمامی امور مربوط به مهاجران ایرانی در کشور ترکیه می باشد. به طوری که خرید آپارتمان در آلانیا و یا استانبول تنها یکی از این خدمات می باشند. به هر حال خرید خانه هم قاعده و قانون خودش را دارید و درصورت بی توجهی و آشنا نبودن به این قوانین خرید ملک امری پر از ریسک خواهد بود. البته که با کمک ما بی دردسر در ترکیه صاحب خانه می شوید.

اما تراوک در زمینه های دیگری چون دریافت گواهینامه ترکی و یا ترجمه مدارک شما به زبان کشور ترکیه نیز فعالیت دارد. این امر برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی در این باره دارند بسیار مناسب می باشد. همچنین درصورتی که قصد دارید خدمات مربوط به بیمه خودرو را در این کشور دریافت کنید در این زمینه هم ما آماده کمک کردن به شما هستیم. اما بسیاری از افراد به دنبال آشنا شدن با مهم ترین قوانین کشور ترکیه درباره اخذ اقامت این کشور هستند. اگر شما هم در این باره دارای سوالی هستید این مطلب برای شماست. پس تا انتها با ما همراه باشید.

قوانین کشور ترکیه برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک

به منظور آشنایی بهتر شما با قوانین کشور ترکیه درباره خرید ملک و خرید آپارتمان در استانبول وشهرهای مهم ترکیه قصد داریم به مهم ترین این موارد در این قسمت اشاره کنیم. مهم ترین قوانینی که باید درجریانش قرار بگیرید به شرح زیرند:

  • کشور ترکیه خرید ملک را برای افرادی با ملیت های خاصی مجاز می داند. خوشبختانه بین این ملیت ها کشور ایران نیز دیده می شود.
  • اگر فردی خارجی قصد داشته باشد در کشور ترکیه به خریداری ملک بپردازید, حداکثر امکان خرید 30 هکتار از املاک این کشور فراهم است.
  • درصورتی که قصد داشته باشید در شهر های مهم ترکیه از جمله استانبول و آلانیا به خرید ملک بپردازید امکان خرید تنها ده درصد از املاک شهر فراهم است.
  • اگر قصد دارید از طریق خرید ملک به اخذ اقامت ترکیه بپردازید این را بدانید که برای این کار به حداقل 400 هزار دلار نیاز دارید.
  • درصورتی که به دنبال صاحب خانه شدن در کشور ترکیه هستید این را بدانید که باید خانه را از فردی با ملیت ترکیه ای خریداری کنید.

ایا با مبلغ کمتر از 400 هزار دلار امکان دریافت اقامت ترکیه وجود ندارد؟

این سوالی است که بسیاری از افراد مطرح می کنند. درصورتی سرمایه شما برای خرید خانه در ترکیه زیر 400 هزار دلار باشد به شما پاسپورت ترکیه ای و شهروندی این کشور تعلق نمی گیرد. اما اقامت موقتی که قابل تمدید است به شما اختصاص داده می شود. به هر حال پرداختن هزینه ای کمتر از 400 هزار دلار برای اقامت این کشور به معنای دیپورت شدن شما از کشور ترکیه و بازگشت به کشور خودتان یعنی ایران نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا