آخرین اخبار روز استان های ایران

بهبود شرایط اقتصادی مردم اولویت اصلی مسئولان است

بهبود شرایط اقتصادی مردم اولویت اصلی مسئولان است

استاندار قزوین گفت:در شرایط فعلی که دشمنان در حوزه اقتصادی کشور و نظام را مورد هجمه بسیاری قرار داده اند،اولویت اصلی مسئولان بهبود شرایط اقتصادی مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی؛ استاندار قزوین در سخنان خود که در نماز جمعه امروز شهر قزوین ایراد شد، ضمن ادای احترام به روح مطهر امام راحل عظیم الشأن که یکی از صدها خیرات ایشان برپایی نماز جمعه در کشور بود، اظهارکرد: ادای احترام می کنیم به روح امام جمعه فقید قزوین مرحوم آیت‌الله باریک‌بین و خداوند را شاکریم که از برکت شخصیت معنوی و قرآنی، مفسر قرآن کریم آیت الله عابدینی در استان بهره می‌بریم و سر تعظیم به پیشگاه شهدای والامقام استان فرود می‌آوریم.

اعلایی در ادامه افزود: دولت سیزدهم متکی به خواست و اراده مردم است و تاکید رای مردم به بازگشت مسیری که براساس آن انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

استاندار تاکید کرد: در شرایط فعلی که دشمنان در حوزه اقتصادی کشور و نظام را مورد هجمه بسیاری قرار داده اند، اولویت اصلی مسئولان اصلاح عملکرد در حوزه اقتصاد است.

استاندار قزوین اظهارکرد: با همراهی های مردم شریف و انقلابی از دولت سیزدهم امیدواریم شرایط اقتصادی بهتری را در ادامه مسیر شاهد باشیم و تلاش ما براین است که از ظرفیت های موجود در استان بیشتر از گذشته بهره ببریم.

اعلایی گفت: در سایر حوزه ها نیز مسئولان اجرایی موظف به پیگیری مسائل تحت مدیریت خود خواهند بود.

استاندار قزوین بیان کرد: شرایط اقتصادی فعلی، شرایط دشواری برای مردم است و دولت سیزدهم با علم بر این دشواری مسئولیت را پذیرفته است و با تکیه بر اراده مردم تلاش می کند که موضوع اقتصاد را در کوتاه مدت و بلندمدت بهبود ببخشد.

اعلایی در پایان افزود: انتظار ما از جامعه مومن و متدین در استان این است که برای موفقیت دولتی که در راس آن رئیس جمهور اخلاقی و متوکل قرار گرفته است دعا کنند تا با حمایت و دعای مردم عزیز عنایت خاصه الهی شامل حال همه ما قرار گیرد.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا