رپورتاژ

بررسی کامل چاپگرهای سه بعدی برند anycubic به همراه معرفی محصول Photon Ultra

پرینتر های سه بعدی یکی از محصولاتی است که در دنیای امروزی به یک ضرورت تبدیل شده است. پرینتر Photon Ultra یکی از جدیدترین محصولات شرکتanycubic  است که میتواند بسیاری از نیاز های شما را مرتفع کند. این پرینتر سه بعدی به روش dlp قادر به چاپ سه بعدی می‌باشد که به گفته کمپانی anycubic اولین پرینتر سه بعدی به روش پرتوهای نوری dlp در جهان است که تجاری شده است. مدل Photon Ultra به دلیل اینکه از فناوری پرتوهای نوری dlp بهره می‌برد، از دقت به مراتب بالاتری نسبت به دیگر سری های چاپگر های سه بعدی برخوردار است و به نوعی یک محصول جدید و با تکنولوژی بالاتر نسبت به دیگر مدل ها به حساب می آید. ویژگی پرینترهای سه بعدی رزینی ، ابعاد کوچک و قابلیت پرینت با سرعت معقول و به صرفه از نظر اقتصادی است و این پرینترها تبدیل به گزینه اول بازار های تجاری شده اند. از آنجاییکه این محصول از نظر عملکردی جلوتر از رقیبان خود است و از یک فناوری جدید بهره می‌برد، بنظر می‌رسد خرید این پرینتر سه بعدی منطقی و معقول باشد.

anycubic

کیفیت فراتر از هرچیزی که تا به حال بوده است!

Anycubic Photon Ultra یک چاپگر سه بعدی مبتنی بر تکنولوژی DLP است. DLP نوعی فناوری پردازش نور دیجیتال در صنعت چاپگرهای سه بعدی رومیزی است. Anycubic Photon Ultra به عنوان یکی از دقیق ترین و با کیفیت ترین پرینترهای سه بعدی در جهان، دارای ویژگی هایی اعم از اثر چاپ با وضوح بالا، دوام طولانی مدت و صرفه جویی در انرژی است. این موارد در کنار هم سبب می‌شود این محصول بهترین تجربه پرینت سه بعدی را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما به ارمغان بیاورد.

پرینتر های نسل قبل‌تر همچون سری photon mono مبتنی بر فناوری dlp نبودند و در زمان چاپ شکل های ظریف و نازک با مشکلات جدی روبرو میشدند. پرینتر سه بعدی Photon Ultra دقت چاپ بشدت بالایی دارد و میتواند تصاویر بسیار با کیفیت بالاتری را نسبت به سری های photon mono ایجاد کند. در این شکل به مقایسه این دو سری از چاپگرهای سه بعدی پرداخته‌ایم. کیفیت چاپ این مدل حتی از مدل photon mono x 6k نیز بالاتر است.

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

فناوری DLP به طور دقیق چیست؟

اگر به طور دقیق به این فناوری بپردازیم، آنچه باعث میشود یک چاپگر سه بعدی با فناوری DLP از یک چاپگر معمولی (فناوری LCD) بهتر عمل کند به نحوه رسیدن نور به رزین بستگی دارد. در یک چاپگر LCD، یک نور UV بزرگ از طریق یک صفحه وسیع که دارای پیکسل‌های ماتریکسی یا معمولی است می‌تابد. با این حال، منبع نور همیشه روشن است و همگانی تابش میکند، این امر باعث شکست نور و انعکاس آن، حتی در پیکسل های تیره رنگ چاپ می‌شود. شما می توانید این را با صفحه تلویزیون مقایسه کنید، اگر دقت کنید، می‌بیند که سیاه هرگز واقعا سیاه نیست و میتواند تیره تر از این هم باشد و یک شکست و انعکاس نور در آن دیده میشود. در چاپگرهای سه بعدی DLP همچون مدل Anycubic Photon Ultra این پدیده به حداقل ترین حالت ممکن کاهش یافته است. علاوه بر اینها، یک چاپگر DLP پرتوهای متمرکز نور را فقط در جایی که رزین نیاز به پخت دارد می‌تاباند و به صورت همگانی پرتو ها تابیده نمیشوند و این عمل سبب میشود که هرجا که به پخت بیشتری نیاز دارد بتواند بدون آسیب به بقیه بافت های چاپ اشعه های مورد نیاز را دریافت کند و نتایج فوق‌العاده واضحی را بدون لبه‌های تار و غیرشفاف ایجاد می‌کند. شکل زیر یک نمونه از چاپ های انجام شده توسط Anycubic Photon Ultra است که در بسیاری از مدل ها چنین کیفیت طراحی و چاپی امکان پذیر نیست.

پرینتر سه بعدی قشم خرید

چاپگرهای سه بعدی مناسب چه کسانی است؟

روز به روز تعداد استفاده کنندگان از پرینترهای سه بعدی در حال افزایش است. مشاغلی همچون طلاسازی ، دندانسازی ، کارهای هنری و تمامی مشاغلی که نیاز به ساخت یک الگوی سه بعدی دارند میتوانند به فکر تهیه یک پرینتر سه بعدی باشند. همچنین اگر نیاز به ساخت ماکت اولیه از یک محصول را دارید یک چاپگر سه بعدی برای شما لازم است. برای دانشجویان علاقمند به طراحی پرینتر های سه بعدی تبدیل به یک ضرورت اساسی شده است و حتما باید این پرینترها در دسترس دانشجویان قرار گیرد. در عصر کنونی نیاز به چاپگرهای سه بعدی روز به روز بیشتر میشود و شما با توجه به کسب و کار مورد نظر خود میتوانید به فکر تهیه یکی از این پرینتر های سه بعدی باشید. جهت مشاهده انواع چاپگرهای سه بعدی به دسته بندی پرینترهای سه بعدی وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.

رزین مورد نیاز این محصولات را از کجا تهیه کنیم؟

وبسایت قشم خرید ، علاوه بر فروش پرینترهای سه بعدی ، تمامی محصولات مورد نیاز این نوع پرینترها را نیز به طور مستقیم از نمایندگی رسمی پرینتر سه بعدی برند anycubic تهیه میکند و با قیمتی بسیار مقرون و به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. انواع رزین های مورد نیاز پرینتر های سه بعدی در این وبسایت موجود است و شما میتوانید به راحتی و با مراجعه به این وبسایت رزین ها و لوازم مورد نیاز پرینترهای سه بعدی را تهیه کنید. لوازم جانبی دیگری همچون fep ، سینی دستگاه پرینتر سه بعدی ، مخزن مورد نیاز پرینتر های سه بعدی (vat)  و همین طور صفحه lcd  پرینتر در صورت بروز مشکل ، همگی در وبسایت قشم خرید قابل تهیه است و شما میتوانید به راحتی این موارد را خریداری کنید. علاوه بر همه اینها تمامی چاپگرهای سه بعدی این مجموعه دارای یکسال ضمانت توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم است و با خیالی آسوده تر میتوانید از این مجموعه خرید کنید. این دستگاه میتواند در کنار پرینتر‌های سه بعدی کار شما را راحت تر و حرفه ای تر کند.

خلاصه و نتیجه گیری

پرینتر سه بعدی Anycubic Photon Ultra  یک پرینتر سه بعدی رزینی (DLP) است که توسط شرکت anycubic  طراحی شده است و  میتواند نیاز های مختلف شما را برطرف سازد. اگر قصد فعالیت های فوق حرفه ای و حرفه ای را دارید این مدل میتواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد و میتوانید از این محصول انتظار کارکرد بسیار مناسبی داشته باشید. در کل سری Photon سرعت چاپ و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد و در مورد محصول جدید آنها یعنی Anycubic Photon Ultra کیفیت چاپ سه بعدی بسیار بالاتر از تمامی مدل ها است که این امر بدلیل تغییر تکنولوژس چاپ و حرکت از سوی چاپ های با فناوری LCD به سوی چاپ با فناوری DLP بوده است. همین طور به دلیل اینکه در زیر این محصول فن های خنک کننده تعبیه شده میتواند براحتی در طول روز بطور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد و اگر فعالیت زیادی دارید این محصول بهترین پرینتر سه بعدی برای شماست. دقت کنید طول عمر پرینتر های سه بعدی DLP چندین برابر پرینتر های سه بعدی معمولی است و خرید این محصول در بلند مدت نسبت به خرید دیگر مدل های سری Anycubic Photon به صرفه تر خواهد بود. اگر قصد دارید دیگر پرینتر های سه بعدی را مشاهده کنید به شما پیشنهاد میکنیم به دسته بندی پرینترهای سه بعدی وبسایت قشم خرید مراجعه کنید. شما هم اکنون میتوانید این محصول را براحتی از وبسایت قشم خرید سفارش دهید و ما آنرا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا